2017年12月25日 星期一

又係玩的時候@反斗親子聖誕嘉年華

星期六昕昕返完合唱團就跟我搭西鐵轉K53到黃金海岸商場的反斗親子聖誕嘉年華玩,呢度有好多好玩的遊戲,昕昕玩到差d唔捨得走~~~





呢度的遊戲10蚊個Token,如果玩晒8個遊戲就要39個Token,小朋友可以自由選擇遊戲,昕昕呢個咁鍾意玩的小朋友當然係玩晒八個遊戲啦*^O^*


第一個遊戲係海龜波波池~~~


昕昕在波波池玩滑梯扮遊水,真係好享受~~~


第二個係開心射擊場~~~


昕昕經過工作人員姐姐的教導後可以好專心咁射槍,好似幾有姿勢~~~


第三個係充氣撞撞球~~~


昕昕跟個大哥哥玩到要這住人地撞,經那位大哥哥的爸爸協助下,昕昕仲將那位大哥哥當波碌⊙_⊙


第四個係親子釣魚池~~~


昕昕初初用魚桿釣,之後就撈,佢真係“魚”穫豐富(^_^;)


第五個係動力小車手~~~


在暑假前昕昕在元朗廣場玩過兩次F1賽車活動,事隔多月再玩才發現佢一開始係勁撞車( ̄∇ ̄)


第六個遊戲係F1賽車場~~~


經過頭先的熱身,昕昕的駕駛技術有所進步,相信將來佢應該要多加練習(^_-)


第七個遊戲係魔幻大泡泡~~~


小朋友需要戴保護眼鏡和衣服來保護眼睛和身體,避免泡泡整到自己,昕昕玩泡泡好開心,始終呢d係小朋友最愛的活動*^O^*


最後一個遊戲係騎馬仔天地~~~

昕昕騎馬仔慢慢走過賽道,看似簡單,但要腳和pat pat的郁動去玩真係幾花氣力架!


臨走前好開心可以遇到聖誕老人兼影相留念\(^o^)/


黃金海岸商場本身有主題佈置及活動,大家有時間可以去睇吓架!

呢個親子嘉年華做到1月1日,如果大家有興趣就記得把握時間去玩啦!


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言