2017年12月23日 星期六

【Citywalk x Crayola 聖誕童「畫」】夢幻油樂園

趁著冬至晚餐前的時間帶咗昕昕到荃新天地以素人KOL成為試玩達人的身份試玩【Citywalk x Crayola 聖誕童「畫」】夢幻油樂園,荃新天地對我來講當然有重要回憶,其實呢度未拆之前係荃灣七街,我幼稚園時期就係住在西樓街,老爸在這街租了地舖做裝修工作,直至1999收地老爸才將工作轉型……



能夠經常帶昕昕來這個商場玩係開心的事,我細個讀的其中一間幼稚園就在荃新天地隔壁的全完幼稚園,跟昕昕依家的幼兒園係同一個教會架!

原來只要在商場消費滿$300就可以有入場券,咁真係食餐飯就已經有機會入場玩,而且玩完仲可以拎其中一張填色紙返屋企~~~


玩之前要清潔雙手,在場的工作人員會俾一俾蠟筆小朋友在場地用~~~


呢個場地有牆壁和聖誕樹可以俾小朋友四圍畫,相信佢地一定好開心,我細個都曾經在家畫牆,無可否認呢d係小朋友才會做的可愛事情~~~



昕昕好開心咁填色,小朋友油牆其實係對佢地身心的發展有幫助,以下的文章有詳細介紹:



睇到咁多顏色,自己都有d想畫埋一份*^O^*


如果大家follow荃新天地的IG或微信仲可以得到一張聖誕主題的填色卡(^_-)


在場更有POP UP STORE,買任何產品加$45就可以換購原價$90的我的本色套裝\(^o^)/


本身係荃新天地會員的我當然會留意吓商場積分可以換D乜啦!


在POP UP STORE買咗昕昕喜歡的壞蛋獎門人填色套裝,另外加錢買了昕昕喜歡的藍色和我想要的紫色的我的本色套裝Y(^_^)Y


多謝荃新天地送的可水洗蠟筆和餐墊,不過我就將餐墊變成牆紙,俾昕昕享受在家中玩油牆的樂趣(=^・ェ・^=)

如果大家唔想小朋友畫花家中的牆,但又想小朋友享受畫牆之樂,可以買大型畫紙貼在牆上,讓孩子畫個飽,又或者在淘寶搜尋兒童塗鴉牆,讓小朋友在家中都感到樂趣係父母開心的事,對嗎?


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言