2017年12月1日 星期五

「亞洲萬里通」率先呈獻:鼎爺烹飪班

之前在亞洲萬里通的Facebook專頁的食肆投票和分享文的活動中有幸被抽中參與「鼎爺烹飪班」,喜歡學煮食的我當然開心到不得了,當日昕昕上午跟我去又一地活動,下午要返元朗綵排,好在有昕昕孻叔揸車接佢,我才放心獨個兒到銅鑼灣參加烹飪班~~~
 

原來呢個烹飪班係鼎爺第一個公開親自教授公眾煮食的活動,能夠參與其中真係好幸運^0^

今次烹飪班學煮兩道菜,第一道係:萬里一條龍(盤龍鱔)
  • 用糖、油撈勻再入生粉
  • 加少少水後醃15至20分鐘
 
  • 將鱔盤入荷葉中,加蒜頭、紅蔥、薑(一片)、果皮(一片,切一半切絲留備用,浸一至兩小時,推刀切)、豆鼓 刀背切碎
  • 豆鼓不用洗
  • 蒸前10分鐘落以上切碎的材料,放在隙位,果皮絲放上面
  • 蒸20分鐘(鱔本身斤半重)
  • 陳皮最好用10年以上
  • 熄火後逗火在蒸鑊內兩至三分鐘
  • 蒸好後落油(煮好的熟油)、蔥花、加鼓油
  • 刺穿荷葉,讓在蒸籠內的水流走
 
 
圖上係鼎爺版本,圖下係我完成版本~~~
 
我自己蒸好冇食到,帶咗返屋企食,多謝鼎爺送俾我們每組一個蒸籠,在家蒸餸又多一樣好工具=]
 












第二道菜係炒滑蛋~~~

  • 先將急凍大蝦切片
  • 拆蟹肉
  • 用煲滾水的鏟加糖浸熟韭黃
  • 跟住先後浸熟蝦、蟹肉
  • 之後打蛋,先撈蟹肉,然後加埋韭黃和蝦
  • 整熱個鑊和加鹽炒蛋




 
個人認為呢度菜都易整,比較困難係拆蟹肉,所以鼎爺只係分食壽司常見的蟹肉捧俾我地煮~~~
 



學滿師當然要跟師傅合照啦!多謝鼎爺讚我瘦,見到鼎爺本書真係好想買,但礙於當日我太多東西要拎回家,唯有將來有時間去買來鑽研~~~



亞洲萬里通Facebook專頁倒不少活動可以參與,而我本身用CSL電話計劃、去食肆消費儲里數換機票,舊年8月的曼谷之旅就是用里數換機票的旅程,多謝亞洲萬里通讓我有這特別的體驗=W=

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 

生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言