2017年5月11日 星期四

我的生日慶祝午餐 @ Pizzaexpress

在上星期六早上昕昕學校舉行親子運動會,學完瑜珈的昕昕細姨過來會合我們去Yoho Mall的pizzaexpress請我食生日飯,諗起舊年昕昕細姨生日剛好在她的工作地方附近開工請她食午餐,今次要她破費請我們食午餐真開心(她的人工係我的雙倍,相信她請得起的=])


我們兩大一細,所以只是點咗個二人精選套餐~~~

至於兒童餐今次不用點,如果昕昕爸爸帶我和昕昕食就一定要叫,皆因昕昕爸爸太大食啦= ="


昕昕一去到就要求店員俾填色紙佢玩,依家昕昕開始識連線,不過見到佢連的士多啤梨我就忍不住笑咗,因為佢的線不是向外,而是向內:P


我們的頭盆係意式焗肉丸,好在感覺唔辣,而我最開心係pizzaexpress的餐飲可以加錢要茉莉花茶,本身在生理期中的我最怕飲凍飲,服務員有熱水俾我們添飲,細姨可以分半杯橙汁俾昕昕,試飲少少茶^0^


主廚精選沙律好大份,沒想到我們竟然食唔晒,我和昕昕細姨喜歡有雞蛋和芝士,想起舊年在屯門Vcity新店開張試食,我們食咗唔少芝士~~~


我們點了美國薄餅,味道不錯,不過我們食剩一件,要打包回家當早餐食~~~


昕昕係pizza控,所以一講食pizza就好開心,仲好專心咁食~~~

最後就上pizzaexpress會員生日禮物—鮮果奶油蛋白餅,已經連續兩年食,個人覺得生日甜品可以年年不同,舊年在又一城食感覺很酸,沒想到今年呢個好甜,但我們又食唔晒,相信係昕昕細姨怕肥,所以食得比較少= ="


今次埋單由細姨找數,而我就乘機儲會員積分,每$25就有$1回贈,下次找好友食可以扣錢用:P

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言