2017年5月12日 星期五

我的生日慶祝晚餐 @ Pizza hut

剛過去的星期日黃昏時間昕昕爸爸湊昕昕跟我和兩大長老去pizza hut繼續慶祝我的新曆生日,今年生日可以食好多餐,我可以懶得煮和洗碗,實在太開心啦:P

元朗開心廣場的Pizza hut在二十年來翻新裝修多次,還記得在我初中時曾經跟老師和兩位女同學一齊去食,果陣還有整碗裝沙律,還要被老師取笑我地砌水果砌得不夠高>.<

十八歲生日那年完成第二次會考英文科考試,眾女同學陪我享受會員免費Pizza一個優惠,再數下去都數唔晒自己去了多少次這裡,相信在元朗成長的人都清楚呢間必勝客係開心廣場開始到現在唯一能長存的食肆,三樓的椰林閣早在兩年前變成play house~~~

今次我食星星批,順便享受Pizza hut金會員的生日優惠,昕昕呢個pizza控連續兩日食pizza,相信她真係開心到不得了~~~


雖說我們點了二人餐,但我們除了有兩杯餐飲和湯外,還有兩杯飲品,因為兩大長老有長者卡,可以每人多一杯餐飲~~~

左邊係蘑菇忌廉雞湯,右邊係周打蜆肉湯 (含有煙肉)~~~


昕昕嫲嫲杯咖啡真香,不過我唔飲咖啡,只是索味都覺得好正:P


拿破里肉丸味道不錯,蕃茄汁倒不少~~~


香烤之星倒不錯,但個人始終喜歡食沒有星星的芝心批:P


海鮮焗飯係奶奶大讚的食物,去慣必勝容最喜歡白汁焗飯,因為真係好好食~~~


Pizza hut的原味雞翼真係好正,多年來我都勁BUY,今次為咗食夠$350拎mini碟,所以加咗兩樣美食~~~


我們加了$48換兩件芝士蛋糕,金會員5月份堂食滿$150有泡芙送,芝士蛋糕凍到似雪糕咁食,昕昕聽到有蛋糕食已經好開心,但佢食泡芙後就唔食蛋糕,原來泡芙係好食D~~~


個餐$289,雞翼$69,蛋糕$48,金會員生日$50現金扣了後才加一,最後用了$360.8埋單,順便拎了mini碟,原來mini碟要光顧滿$180才可以獲得,下次幫襯要好好記住=]

Pizza hut入會,會員每儲$5有1分,每年惠顧滿$1000就可以成為金會員,享有更多會員優惠,依家仲係生日月的我還有不少生日優惠未用,相信呢個月係開支極大= ="


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言