2017年5月10日 星期三

我的新曆生日宵夜自助餐 @ 九龍酒店倚窗閣

在生日前的晚上找了好友陪我享用農曆生日那次自助晚餐的優惠券去食宵夜自助餐,我們在晚上九點四十幾分就到場等入座,因為自助晚餐係九點半完場,工作人員係會重新擺設食物,他們會將放包裝雪糕、雪條的雪櫃舖塊布遮住~~~

去到先講自己已經留座的電話號碼拎枱號碼紙,到入座時就可以快D搵位~~~


好友一開始又係不斷來回拎生蠔食,而唔食生蠔的我終於有機會勁食蠔,因為呢餐有芝士焗蠔,由於好食的關係,我食咗半打,好在倚窗閣的生蠔有限取數目,所以好友只係食咗一打,沒有上次在品坊那種瘋狂= ="

日式照燒雞感覺肉質不錯,焗溫泉蛋配香辣蕃茄莎莎、印度薄餅,不過我當晚食得不太多,始終宵夜食太多怕距離睡覺太短而未能完全消化~~~


雜菜咖哩、香蒜煙肉炒飯,蒜蓉炒時蔬,呢個食咗感覺唔咸,不錯~~~

清湯蘿蔔牛腩好友話好好食,但我怕消化唔到,加上生理期腸胃會較差,只好得個望字>.<


乾炒叉燒瀨粉、夏威夷薄餅,一口奶皇飽食落發現係蓮蓉包@.@

蓮藕章魚煲唐排,呢個熱湯幾好飲,雖然宵夜時間冇燉湯,不過喜歡飲湯的我至少飲兩碗才會滿足~~~


燒味和其他小食賣相幾好,我依家學習食自助餐食D平日較少吃的食物:P


沒想到宵夜自助餐有腸粉~~~



壽司細細件,就算一款食四、五件都可以放心^0^


甜品跟晚餐時段大都一樣,只是沒有梳乎喱和包裝雪糕、雪條~~~



雖然宵夜自助餐食物款式不及晚餐時間多,但都相當吸引,我和好友都食到好飽足,有點再想食多次,不過一個月內兩次幫襯相同地方的自助餐已經係我的極限,因為我好想試其他地方的美食:P

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言