2017年5月8日 星期一

懶惰媽媽下煮樂之兩餸一湯

現在重返職場,平日晚上真係忙到冇乜時間準備晚餐,昕昕主要在嫲嫲屋企食咗飯,有時我煲湯她會幫手飲,今次我介紹的兩餸一湯極為簡單,相信地獄煮神都可以嘗試一煮,以挽回身邊的人對自己的觀感~~~



晚上冇時間煲老火湯,整粟米豆腐羹簡單得來都算健康(^_-)

材料係一罐粟米蓉,一磚豆腐和一隻雞蛋。

首先將粟米蓉和水一比一倒入煲,待煲滾的時間將豆腐切粒和打勻隻蛋~~~


粟米湯煲滾就將蛋漿倒入,倒蛋漿的時候要一直攪拌個滾製造蛋花,之後放埋豆腐粒滾多陣就完成,之前買的LC鋼煲可以保溫多過一小時,所以我可以慢慢煮餸\(^o^)/


蕃茄炆牛柳,材料只需蕃茄和凍肉店已經醃好的牛柳(雙職媽媽唔夠時間準備醃餸,買醃好的可節省時間,還不怕弄得唔好食)~~~

**醃好的雞趴、豬趴都可以加蕃茄炆架:P


通常煮師會教炆咗汁先,然後倒汁落煮熟的肉~~~

不過我因為省時,所以步驟簡單,煮熱D油就落肉,肉有七、八成熟就落蕃茄,煮到半淋就加一匙的糖中和蕃茄的酸味,最後待蕃茄全熟就可以上碟~~~

我呢個懶人煮餸法雖然真係好普通和hea,不過就已經讓昕昕愛上鮮蕃茄的汁撈飯食~~~

好多在職媽媽會倚賴工人姐姐煮飯,雖然我冇工人姐姐,但就經常外出用餐,不過偶爾留在家中煮餐飯菜,讓孩子感受傳統媽媽的入得煮房、出得廳堂的美德,我係樂此不疲的=]


最後炒個菜,不過我就沒有影煮的過程,邊煮邊影其實唔容易架= ="

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言