2016年10月2日 星期日

我的飲食日記 @ 元朗國記 &牛陣

現在才記得整理8月時自己打過的blog草稿~~~

昕昕在8月16日正式開始0900至1630的全日制幼稚園生活,我就可以享受周圍食的生活(因為我幾懶得去煮餸),當日老公放假,所以早餐和午餐都出街食(^_^;)

早餐我地就會合奶奶去佢地至愛的國記,果度d阿姐見到我就話好耐冇見,其實我本身假日會懶床,跟昕昕留在家中,老公和奶奶經常光顧,奶奶跟果度d阿姐好熟架!

不過講起國記真係在元朗多年的老店,還記得自己讀小學果陣跟媽媽去買煎堆等小食,中學時代經常在這裡買炒麵做早餐,到嫁咗就跟老公奶奶吃早餐……


依家國記的粥都keep住街坊價,而且好足料,只係我至愛的煎堆貴咗dd(>﹏<)


睇見d炒麵就諗起中學時代的早餐,其實我好偏食,成日會自己走葱( ̄∇ ̄)


我地叫咗艇仔粥、炸兩腸、煎堆和及第粥(^_-)

我的艇仔粥超多豬肚,由於我只喜歡吃魷魚,所以將所有豬肚夾晒俾老公,而佢就冇食及第粥的豬膶,始終佢知道食得太多動物內臟對身體冇咁好~~~


其實d阿姐埋數主要睇碗和碟的款式來計算,所以及第粥和艇仔粥的碗係唔同款式~~~


到午餐時間我就偷懶,叫老公陪我去Yoho mall II的牛陣打邊爐,平時唔會帶昕昕去,因為昕昕身高超過90cm要收費,如果帶一個只吃雪糕而唔係好肯食野的小朋友去食,我寧願唔去╮(╯▽╰)╭

六月尾跟兩位中學時代的體育科老師在這裡午餐小聚才知道午餐有$69的60分鐘火窩餐,雖然牛肉不能任食,沒有凍飲,但對於食量不算強勁的我來說已經好足夠。


這裡的任食小食倒不少,而且我發現係每次不同,今次驚喜地發現有黑椒腸仔~~~

而蔬菜款式都不少,但我喜愛的雞脾菇卻看不見(>﹏<)


喜歡打邊爐係因為我鍾意烚吓烚吓的感覺,雖然$69餐冇凍飲,但可以任飲熱茶都算是不錯的選擇^^"


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)


我的飲食分享:



我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言