2016年10月21日 星期五

馬賽克飾物盒工作坊 @ 10-10-2016

之前重陽假期下午帶昕昕參加在Yoho mall舉行的馬賽克飾物盒工作坊,其實要多謝昕昕爸爸跟嫲嫲在活動前數星期於鴻星晚餐超過五百元才可以換到工作坊的入場券,我們才可以參與是次活動。



其實今次活動的材料好簡單,主要有飾物盒,卡通形狀的木塊,雙面膠紙,彩色沙和馬賽克,大家可以到勞作的店都可以買到,如果想自行跟一班小朋友搞活動都可以考慮吓(^_-)

昕昕一開始就選大象做她的飾物盒圖案~~~


之後選她喜歡的飾物盒~~~

以上兩樣用品事先已經貼好雙面膠紙~~~


昕昕貼好大象眼睛後就開始貼上馬賽克,負責教的姐姐提示係由邊貼到中間,兩塊馬賽克中間要有少少空隙~~~


貼好晒就倒彩色沙填滿雙面彩紙未貼上的位置,倒完後要輕輕地從公仔倒出多餘的沙~~~


將馬賽克貼在飾物盒前要貼上大象圖案,跟大象做法一樣貼好倒沙就完成(^_^;)


完成後我地當然合照留念啦!


第一次親子製作飾物盒,希望昕昕大個咗都keep倒~~~


Sample始終係好睇的,將來有機會可以教其他小朋友整Y(^_^)Y


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言