2016年10月18日 星期二

鞏固髮根由現在開始

自從生咗昕昕之後就覺得自己脫髮問題頗嚴重,以前每次剪髮都要求溝薄,依家已經唔會咁做,怕俾人見到自己越來越少頭髮,眼見身邊有女性朋友五十幾歲出現禿髮現象,為咗預防將來有此情況,依家我就開始用防掉髮的洗髮及護髮用品。

好開心收到公關姐姐送來CLEAR淨的護理套裝,呢個品牌產品初初來港係由細S做代言人,本身有有藍色(男士)和白色(女士)系列包裝,今次呢套用紫紅色包裝,記住唔好睇錯呀!


我本身的頭髮已經長到過胸,加上生咗昕昕之後多咗d白髮,所以我對洗髮用品要求好高,今次呢套產品真係好幫到我呢個唔會有時間幫襯髮型屋做頭髮護理的懶人(^_^;)

以下係產品介紹~~~

CLEAR淨 日本專業頭皮養護系列

瑩韌美髮0%矽洗髮乳

Hair & Scalp Expert - Strong & Beautiful 0% Silicone Shampoo 370g

養護頭皮‧育髮 第1步:

0%矽^配方,豐富泡沫,清爽潔淨並養護頭皮、秀髮

ž 6種高浸透美容養護成分:膠原蛋白、維他命E、維他命B6、葵花籽油、水解角蛋白及精氨酸

ž 3層深入養護頭皮*、滋養髮芯、不阻塞毛孔

ž 從健康頭皮孕育日系強韌美髮

ž 煥活芳郁熱情果香,給你極致升華的洗髮享受

ž 每天配合全套養護產品使用,效果更佳

瑩韌美髮潤髮乳

Hair & Scalp Expert - Strong & Beautiful Conditioner 370g

養護頭皮‧育髮 第2步:

獨特高浸透配方,進一步專業滋養、修護頭皮、髮芯

ž 6種高浸透美容養護成分:膠原蛋白、維他命E、維他命B6、葵花籽油、水解角蛋白及精氨酸

ž 3層深入養護頭皮*、滋養、修護髮芯,撫平髮絲毛鱗片

ž 健康頭皮孕育日系強韌、美麗、順滑、健康、好梳理秀髮

ž 煥活芳郁熱情果香,給你極致升華的護髮享受

ž 每天配合全套養護產品使用,效果更佳



CLEAR淨 日本專業頭皮養護系列

瑩韌美髮按摩精華

Hair & Scalp Expert - Strong & Beautiful Massage Tonic 130g

養護頭皮‧育髮 第3步:

從 Spa 級的極致頭皮養護按摩療程,奠定強韌美髮健康基礎

ž 搭配獨特按摩頭按摩頭皮,有效促進血液循環

ž 專研瑩韌按摩養護泡泡,深入輕爽滋養頭皮,進一步促進頭皮健康

ž 有效育髮、促進秀髮生長、止癢、防脫髮及防止秀髮變薄

ž 每天配合全套養護產品使用,效果更佳

ž 煥活芳郁熱情果香,給你Spa 級頭皮養護按摩享受


Step 1
均勻搖晃按摩精華,倒立罐身,
按摩頭向下
Step 2
用按摩頭輕輕壓於頭皮各處1-2秒,擠出冰爽按摩養護泡泡
Step 3
以指尖或獨特按摩頭輕柔按摩於頭皮,
享受極致升華的Spa級頭皮養護按摩體驗

呢個噴出來的泡泡真係唔洗太多,因為一噴出來唔覺係點,到佢滲透到頭皮就感覺好冰涼,在刺激頭皮的感覺,坊間有品牌的防掉髮精華約四百元一支都係同樣感覺,呢支按摩精華在萬寧買最平時只需$49.9,真係抵到不得了。


依家呢個品牌護髮產品在萬寧有售,洗髮水和護髮素賣緊$69.9,跟其他同樣來自日本的防掉髮護髮產品價錢比較便宜,依家身邊跟我年紀相約的男性朋友或同事開始有禿髮問題,我都係推介俾佢地試吓先至得!



**以上產品介紹由品牌公關提供

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言