2016年10月14日 星期五

灣仔築地·山貴水產市場遊

在灣仔碼頭的築地·山貴水產市場終於開始試業,雖然我事前沒有網上登記,但因為收工時間行去碼頭見人不多,所以不用排隊就可以入內「到此一遊」*^O^*


原來營業時間由中午十二點到晚上十點,網上登記最後入場時間係晚上八點。


入到去會見到裡面的地圖~~~


裡面好多來自日本的零食、水果和飲品~~~


不過有d新鮮食物係唔可以堂食~~~


其實入面有唔少人食緊野,我呢幅照片裡面格局感覺似去大型日式商場的food court咁,可能之前去沙田一田和康怡Aeon都有類似枱局~~~


唯一見到的食物模型(^_^;)


暫時呢度的梅酒未能供應……


裡面只有極少的海鮮在水中係俾人觀賞~~~



可能因為試業中,有些貨品仍未齊全~~~


裡面的食物價錢唔算平,始終食物來自日本,而且日本都算係高消費的國家(去過日本旅遊都清楚的)~~~




我沒有去過日本的築地市場,沒機會在當地食第一手新鮮的日本海鮮食物,日本係個海產量不少的國家,我不是個百分百的刺身愛好者,但我喜歡食壽司,特別係帆立貝,遲些找天早放工去食串燒都不錯(^_-)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言