2013年2月22日 星期五

DAY 19 健康院檢查 &老公的最後一天假期 @ 20-2-2013

時間過得真快,正常學校已經開學,星期一、二老公雖然有開工,但不是連續N個工作日,在他的心目中2月20日才是他假期的最後一天,在2月21日開始又要連續N個工作日開工,較少時間陪伴我和昕昕~~~

昕昕的爸爸是註校言語治療師,主要進註兩間聖公會屬下的小學和一間某機構的特殊兒童中心,他為了賺奶粉錢俾阿囡和讓我在私家醫院生產,要接多三、四間中學開工,只有星期日我們才可以一家三口在一起(到我重新返回女童軍總會帶領小女童軍集會就更少時間相處>.<)

有幸老公在學校假期可以放假,在我懷孕初期學校終期考試兼放暑假,他陪我去了多次檢查,阿囡出世遇上農曆新年假期,可以在晚上或零晨幫手照顧阿囡^^"

老公要再上班,陪月做到3月6日就要走,到時只有奶奶幫手,但她會選擇性幫手,明知阿囡要換片就叫我,我睡著了就吵醒我安撫個囡,明明她做到都迫我,其實我坐月真的有點累,特別是開始的一個星期,奶奶和陪月有很大意見分歧,陪月找我吐苦水,搞到我好累,之後我奶奶因為親戚的電話而鬧我,搞到我心情唔好,自此奶水就少了>.<

DAY 19早上帶阿囡去健康院覆黃疸,阿囡有3.38KG,而黃疸建至一百三十幾,醫生叫阿囡在3月1日再覆,如果指數未去到八十幾就要轉介去屯門醫院~~~

希望阿囡下星期可以PASS啦!我有朋友因為唔PASS,去了醫院,怎料CHECK到其他問題,令她更擔心小朋友的情況~~~

趁阿囡睡著影我們的手手=]
 

生完阿囡第一次抱住佢自拍^^"

1 則留言:

  1. 人奶會耐D退黃
    奶奶真係好煩人,我要盡量阻我阿媽找我老婆
    [版主回覆02/22/2013 19:12:00]HAHA~~~
    我奶奶雖然係煩,但我都幾感謝她幫我洗碗和服侍我老公的基本需要,等我做少D家務~~~

    回覆刪除