2017年6月23日 星期五

防曬必備 - 瑞士寶寶有機純天然嬰兒橙花防曬SPF30 PA++

好開心在夏季來臨的日子收到瑞士寶寶有機純天然嬰兒橙花防曬霜 SPF30+ PA++ (50ml)和ÖKO FAMILIE 天然嬰兒柔濕巾80片裝,昕昕細細個成日俾我帶住四圍走,搞到皮膚唔夠白雪雪,幫小朋友搵防曬最重要成份天然,今次有機會試用天然防曬霜,首先要多謝瑞士寶寶的邀請=]







有機純天然嬰兒橙花防曬霜有清新的橙花味,昕昕都喜歡,朝早返學前俾佢自己搽,當我見到佢用手指尖搽得唔夠好時想幫佢果陣,佢竟然用手掌搽@@"

昕昕成日睇我用護膚品,所以佢就好想學我咁扮靚靚,其實小朋友細細個係要開始用防曬,還記得我細個的時候昕昕婆婆帶我們去荔枝角泳池玩水會帶備防曬產品俾我們幾姊妹用,還有在我高小時就教我用護膚品,相信昕昕依家俾我更早學會用基本護膚品,始終依家香港的環境污染問題嚴重>.<


防曬霜使用方法:
1/ 在手掌上擠出五角硬幣般大小的防曬乳液。
2/ 點在額頭、鼻子、雙頰和下巴上,用手指於雙頰、額頭和下巴位置用打圈的動作從內而外塗抹。
3/ 均勻地塗在整個臉頰後,重覆1,把雙手輕輕合攏,推開乳液,於身體按摩。
• 適合皮膚敏感人仕、嬰兒及孕婦使用。
• 適用於面部、唇及全身

以下係有機純天然嬰兒橙花防曬霜的特點;
  • BDIH有機認証, 天然植物提煉而成的輕感潤澤防曬配方;含辛酸/癸酸三酸酯、甘油、乳木果油及葵花籽油等珍貴天然植物之精華製成
  • 防曬系數SPF 30 (PA++),有效抵禦UVA,UVB (長波,短波紫外線)。
  • 乳木果油、甘油及葵花籽油含豐富維生素E,高效滋潤保濕,増加皮膚柔軟性,有助減低敏感及紓緩粗糙的皮膚。
  • 質地滋潤柔滑,迅速吸收,不阻塞毛孔。
  • 選用物理性防曬配方,絕不含有害化學防曬劑、石蠟油及矽油等。


以下係瑞士寶寶的Facebook專頁連結:

https://www.facebook.com/SwissoClub/

以下係瑞士寶寶的官方和產品訂購連結:

http://www.swissobaby.com/catalog/index.php

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言