2017年6月19日 星期一

小學同學婚宴@黃金海岸酒店宴會廳

上星期六晚自己搭53號巴士去黃金海岸酒店宴會廳出席小學同學的婚宴,初初以為自己八點半左右到場應該遲到,沒想到還未開席,自從中五重讀那年的謝師宴,原來已經十六年沒有到此晚餐~~~







去到現場先知道舊同學擺酒大約五十圍,除咗有心思的佈置外,更有live band音樂和唱歌,原來舊同學最like許志安和鄭秀文的金曲《唯獨你是不可取替》,每次小學同學聚會只係吹水,其實好少知道大家鍾意d乜(^_^;)


婚宴的candy coner都係果d,不過回禮就比較女性化,係修甲套裝和馬卡龍,小學同學今次娶老婆真係好花心思和金錢,睇圍數和各方面的排場應該有機會過百萬⊙_⊙

由於我比較遲到,所以未能及時拍攝即場印刷的照片~~~


所有食物係上到枱面自己夾,每食了一款菜就有侍應換碟~~~

鴻運金豬全體,食落去夠暖又啖啖好味,皮夠脆、肉夠軟;翡翠花枝玉帶好好食,元貝大大件,我至愛=]


多子玉環瑤柱甫,感覺不錯,如果乾元貝大粒D就更好:P

百花鮮蝦盒,第一次咁樣食,平時見得太多炸蝦球,見到呢款真係覺得易夾又易食~~~


竹笙蟹肉金菰燴燕窩,在開蓋時侍應會拌勻,食落去會感受到蟹肉的味道,一向怕食甜燕窩的我最喜歡呢個方式的燕窩,諗起自己細個時老媽燉甜燕窩俾我食到我忍不住要嘔,我才知道自己唔適合飲中式糖水= ="

原隻蠔皇五頭湯鮑,食落去軟熟又好味,真係好到不得了~~~

上清蒸大星斑時因為我上台玩遊戲,所以冇影相~~~


當紅脆皮雞外脆內軟,最重要係熱上~~~

鮑汁珍菌炆伊麵,我每次到呢個位就停晒,因為我怕食咗會唔夠時間消化,所以只是打包些麵回家~~~


金華鮮蝦炒絲苗和鮮果拼盆~~~


百年好合和永結同心~~~

其實好多人趕住搭旅遊巴而冇食甜品和水果,我就打包咗跟家人分享~~~


今次的婚宴除了以上排場,舊同學靠朋友的關係搵到全城至紅的婚宴司儀阿Bob林盛斌,阿Bob在婚宴上為大家放笑彈,在新人送鮮花給雙方父母時要求三對人錫錫拍照,相信好少司儀會有咁大膽的要求~~~

晚宴完畢舊同學安排8架旅遊巴士接載我們離開,由於我們有同學可以揸車,所以我地留耐d影大合照,阿Bob在婚宴上樂於被集郵,更主動玩自拍,抵佢依家咁紅,其實我在2009年曾經在工作上近距離睇佢做司儀,我相信一個人只要默默耕耘,總有一天會得到認同的=]

事後我才知道BOB係有在Facebook專頁分享當晚的照片,不過佢打錯我舊同學個名,只是打了同音字:P



今次在黃金海岸宴會廳的飲宴食物真係好正,對比上次去香格里拉酒店的婚宴簡直係天淵之別,以下係之前的BLOG分享~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言