2017年1月30日 星期一

Mr. man little miss &開年飯 @ 大埔新達廣場

時間好快來到年初三,祝大家新年快樂^_^

每年初二中午昕昕都要到大埔新達廣場的潮江春食開年飯,初一去林村跟其他親戚見面,所以呢兩日係昕昕主力拜年的日子,其餘日子我要安排活動俾昕昕(^_^;)

今年新達廣場的新年佈置都幾吸引,如果去睇林村許願樹後可以順便到此一遊(^_-)


昕昕只係好少相,始終佢呢兩日舟車勞頓比較辛苦,佢晨早要坐車到上水見姨婆,之後到大埔午餐,午餐後還要到附近太叔公和屯門外婆家拜年……


今年新年佈置雖然吸引,但換領相關禮物都幾難換,要消費滿$1500才換到環保袋,我們一行十幾人食開年飯只係千二蚊找數,想換都好困難,相對其他商場的推廣真係冇咁吸引( ̄∇ ̄)






跟昕昕爸爸開年飯對我來講係我婚後第二個新年才正式參與,因為我婚後第一個新年在家中坐月,我跟昕昕的利是只係靠爸爸幫手逗回家(^_^;)

昕昕跟我第一次一起到呢間潮江春其實早於2012年5月最後一個星期六的晚上,當晚昕昕爸爸的一位舊同事請我們晚餐,以慶祝新婚之喜,其實在5月18日我因為血紅素低捐唔到血而懷疑懷孕,由於當時在受孕後不足一星期,所以我等到接近經期日子才買驗孕棒驗孕,當晚正是第一次見到兩次紅線的日子……

潮江春主要食上海小食,昕昕今次呢餐主要食小籠包,一食就兩個,皮薄饀又好食,而我就喜歡食豆腐,還有煎釀三寶~~~


但由於職員太忙,所以有部份美食在加甜品時順便加單補回,昕昕食芝麻糕,我就依蛋散,魚肚好味之餘,我連浸魚肚的湯都飲埋(=^・ェ・^=)


今次豐富的開年飯一如以往由昕昕爸爸的表姐們找數,皆因她們人數多而且高薪一族,印象中其中一位表姐跟昕昕婆婆同年,那邊跟昕昕同輩最細的親戚已經讀緊中學~~~

不過咁都未算驚奇,因為昕昕爸爸有位表姐曾經在我疏堂表弟的小學當校長,有幸呢兩位同輩份的遠親只係做咗兩年校長和學生的關係,我疏堂表弟畢咗業,好在不是近親,否則處境會有點尷尬╮(╯▽╰)╭


每年開年飯都有不同話題,今年主要圍繞昕昕開學的事,感恩係好多人勁讚昕昕乖,無可否認昕昕讀咗全日制幼兒園學會自己食飯而且食得快,還有她本身願意跟可信任的親友去玩,真的令我冇咁辛苦,不過我經常一個人湊佢去街,有時要抱佢午睡就感到吃力,呢個係其中一個令我暫時放棄生第二胎的原因~~~

至於何時再懷孕,我真的要想清楚才決定,因為辛苦的主要是我而不是孩子的爸爸ヽ(`Д´)ノ

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言