2017年1月15日 星期日

台灣七仔LC換購品入手

之前見到有人分享台灣七仔出緊LC餐具,果陣我已經心思思想買,但唔知點樣入手,沒想到無意中發現有Facebook專頁做代購,盒仔賣$68,餐匙、餐叉賣$48,仲包順豐速遞到客運站取件,我入數後第二日已經拎到,真係好有效率。



跟之前在香港七仔出的LC餐具比較,餐具大之餘,餐盒更堅韌耐用,搞到我想訂多個粉紅色餐盒來用,新年冇錦盒都可以放呢d餐盒來新新年小食,夠晒美觀~~~


我之前見到的就係呢個叫台台台的facebook專頁,將來台灣七仔有野出就唔需要擔心因為去唔到而錯過想要的精品(^_-)

https://www.facebook.com/台台台-1624777140881973/

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言