2017年1月18日 星期三

昕昕開學五個月有感

昕昕返學第六個月啦!今個月佢第一次以壽星女的身份參加學校的生日會,所以我悉心幫短髮的她紮孖辮仔,電話恰巧有我四歲生日會的照片,原來我細個跟昕昕差別很大,睇返舊照片才發現我細個果陣係勁斯文樣,反而昕昕係勁活潑(^_^;)


睇返昕昕手冊才發現有部份項目係較之前那個月冇咁主動~~~


不過昕昕在認同學方面有進步,而之前提過佢在班中有好friend的同學的事也在佢的手冊提及(呢個算係好睇的版本,對方的手冊更精彩( ̄∇ ̄))

其實昕昕跟那位女同學老友到返學、放學會攬攬,對方更會主動錫昕昕面珠,她們曾經試過上堂傾計而被罰遲五分鐘去玩,當日晚上我跟對方的媽媽俾佢地傾電話,順便講好上堂唔可以傾計,要落堂傾,情況才有所改善( ̄Д ̄)ノ

有時覺得幼稚園小朋友除了孩子相處外,家長間都需要互相聯絡,以免錯過一些小朋友在學校的事情,1月26日昕昕要跟同學唱賀年歌表演,有幸其他家長在whatsapp分享,否則我都唔知,昕昕見到我youtube播陳松伶的賀年歌就已經手舞足蹈地跟著唱~~~

不過我總覺得昕昕唱的兒歌可能節奏有點快,有時唱歌的咬字唔夠準,我有時會儘量慢慢唱給她聽,希望她咬字可以清楚一點~~~


至於學習知識方面,沒想到她的表現較之前有很大的進步,除了數學上的排序係唔掂之外,大部份的表現好理想,感恩係佢在學校算聽教聽話(^_^;)


不過在家中的昕昕係懶執玩具,早上極懶起床,但晚上喜歡睇書、聽故事的小朋友,我間中跟她用學校提供的工作紙做閱讀報告,讓她學懂分享閱讀Y(^_^)Y

想起自己讀書的年代係書迷,中一至中三參加教協普及閱讀獎勵計劃,拎晒青、藍、紫章,但近年湊昕昕開始忙又懶,主要透過電話睇網上新聞和文章,用電話打速成多過寫字,經常執筆忘字,感覺對唔住曾經教我中文的老師(>﹏<)


不論孩子還是當家長的我都需要終身學習,現在資訊科技發達,新生代的孩子係醒目過我地細個果陣,以前我K1行路返學,昕昕K1時搭西鐵,時搭小巴,搭西鐵時更主動將站名中、英文各讀一次,懂得將周圍的事物學習,可以看到佢係個願意學習的孩子,希望在佢成長日子能自己乖乖學習,不用我迫佢就好了(我唔想做怪獸家長( ̄∇ ̄))

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言