2016年7月15日 星期五

Pizza Hut 早餐 @ 寶怡花園

之前有次返工前的時間約了昕昕婆婆到三姨返的庇護工場附近將昕昕"交收",為了有舒適的座位,我就選了新形式經營的必勝客食早餐~~~


必勝客的早餐較一般快餐店昂貴,加上這地方一帶有不少食肆,故剛開店不久的必勝客早餐時段客人較少,不過在特別節日的晚上倒不少人,聽朋友說情人節晚上不但座無虛席,等餐時間也不短,因為外賣客都不少~~~


而我就被這兒的裝潢吸引,簡約而舒適的感覺真的抵俾貴少少的價錢(^_^;)


由於這種新概念的必勝客以自助餐形式運作,所以大家就好似去快餐店咁自己拎餐具和調味料~~~


原價$48的早餐,因為我有金卡會員折扣,所以$43.2,望去感覺幾吸引,我個人喜歡吃碎蛋沙律,不過感覺咸咗dd,最好味係長通粉,昕昕也搶著要吃,如果以一人早餐來說份量係ok,不過感覺唔及麥記的早晨全餐咁豐富和飽足~~~


小朋友當然有high chair使用,這兒係靠號碼牌等取食物,如果大家想吃高格調環境的午餐或晚餐可以考慮新式必勝客,始終午餐和晚餐的價錢係比較ok之餘,更可以有舒適的環境去用膳(^_^;)


只要下載必勝客的手機apps就可以成為必勝客的基本會員,如果一年內消費滿$1000就可以成為金卡會員,享受會員折扣優惠,仲可以儲分換指定美食,其實間中訂外賣加間中幫襯,要續會真的唔難,特別係昕昕咁鍾意食pizza,一上網頁訂食物真係話咁易*^O^*

今朝我更發現可以用會員積分100分換必勝客的大批,真係好抵換,俾我遇到推廣真開心*^O^*


如果大家喜歡食pizza,真心推介大家裝apps去儲分,真係好多優惠架(^_^;)

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言