2016年7月22日 星期五

八十後的卡通回憶--藍精靈展覽 & Clinique戰利品 @海港城

由依家到8月26日海港城有藍精靈展覽,本身喜歡收工搭船到柯士甸站轉乘西鐵回家的我就在7月11日見到已經完成佈置的露天展覽,近幾日收工行路過見到好多人都覺得之前可以影到呢堆相有少少幸運^_^


見到懶瞓豬咁自在,如果昕昕坐在旁邊的椅子扮瞓,畫面應該好好睇~~~



在露天的磨菇大屋係需要捐款才有得入去跟精靈爸爸合照~~~


當日只係在圍欄外自拍,諗起細細個好喜歡睇卡通片,呢套卡通的主題曲我最記得果句係「藍精靈,十分勁」,還記得四、五年前藍精靈3D電影在香港上映,我還約了閨蜜陪我去睇,果陣講述一班藍精靈去咗現實的人類世界,還製造不少令人爆笑的事情,諗起都想俾昕昕睇吓(^_-)


在海港城·美術館有藍精靈故事館,裡面展示好多珍藏的原稿~~~~



還有明信片售賣,不過價錢比較貴,反而紙信封$5個平平地買來留念倒不錯(^_^;)


大家可以在此重新了解角色人物(=^・^=)






在海運大廈地下中庭「藍精靈·十分勁」暑期學堂,活動主要在周末進行,詳情要留意相關網頁(^_^;)



星期一收工後自拍照( ´▽` )ノ


在海威商場地下有pop up store,仲有巨型的藍精靈卡通~~~


在港威商場地下長廊有藍精靈漫畫創意模型展,反而呢度比較少人留意到~~~



大家可以去商場服務櫃位拎一份宣傳單張,一打開係約A2 size的海報,用來做房間牆紙都唔錯Y(^_^)Y


今個五、六、日大家記得去海港城港威商場大堂II 【Clinique一步新轉肌週末派對】!點解?因為會有:
· 免費皮膚護理/彩粧服務,完成後更可獲贈3-Step體驗裝及即製棉花糖
· 好肌膚自助提取機,完成電腦皮膚分析即可得到【3-Step 10天體驗套裝乙份】及自選小布袋!
· 購物後即可免費參加「手工棉花束工作坊」DIY棉花花束
· 7月22日(5pm) 100毛主播利君牙會到現場

由於我呢個周末太忙,所以在星期一收工已經到現場拎咗體驗裝和買了用開的爽膚水^_^

如果想體驗而未有時間到現場,可以到其facebook專頁登記拎一次性3 step體驗裝~~~


海港城Facesss有雪花秀的銷售推廣攤位,有sample送,記得上facebook專頁登記咗先呀!


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~

She blog (New)     She blog (Old)



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言