2016年7月21日 星期四

一個人行書展@20-7-2016

最後呢幾日在會展附近返工的我尋日收工即刻入去會展閒逛,在電話下載了TNG的我可以免費入場,感覺真係慳咗唔少(^_-)


喜歡睇小說的我發現忘記帶現金和書券,所以只係買得好少書,主力拎免費禮物和睇野,好在之前在海港城FACEBOOK專頁抽中了書展入場券,可以周末和朋友一起行一次*^O^*

喜歡集郵的我見到書展紀念封,但由於價錢有點貴,所以我唔捨得買,淨係影相留念(>﹏<)


今年毛記電視攤位位置較近出口,而且規模大咗,排隊的人龍跟上年一樣多(^_^;)


個人特別想介紹呢本書的作者陳煩,舊年幫四妹去買《分手旅行》,起初都唔明點解佢會買新手作家的書,原來她們是中學同學,未夠25歲已經成為有點人氣的作家真的不易,不過我仲有書未睇晒,反而間中有閱讀她在FACEBOOK專頁的分享,以下係佢的專頁~~~



呢個砌好的logo真係好吸睛,好多忍不住走去影相留念~~~


最令我感到可惜係 Dustykid的簽名會已截龍,沒機會排隊拎簽名,昕昕喜歡Dustykid,成日叫佢做怪獸( ´▽` )ノ

原來同一攤位仲有黃婉曼和陳詠燊,成日在she.com網頁睇佢地對愛情問題的睇法,第一次見到佢地真人Y(^_^)Y


以下係不同免費拎贈品攤位的照片~~~


如果大家未去書展,可以在家中預先下載相關電話apps去登記做會員,至少在會場節省時間和數據流量(^_-)


Like 晴報facebook專頁有抽獎,禮品隨機,以下買書送的沐浴露也是其中一款獎品\(^o^)/


在香港經濟日報出版買書就送沐浴露,我用$15買咗Kelly卡通英文書,最開心係買到呢本書,諗起差不多十年前在小學工作時曾經看過此書,現在終於可以擁有,咁買真係超抵*^O^*


沒想到在會場內巧遇盧覓雪,note 5的自拍影到我地皮膚靚靚,連美圖秀秀都可以唔洗用(=^・^=)



在好友深心媽媽跟其丈夫林曉鋒博士的 concept infinity ( readmyname) 書籍攤位買咗兩本畫簿俾昕昕,$10本真係好抵,另外一套15張的post card也是$10,喜歡集郵的朋友可以到場選購*^O^*

好友深心媽媽創作的故事有網上聆聽版本,我會開啟給昕昕聆聽,如果大家有興趣俾小朋友聽故事可以到佢地的分享愛頻道~~~



以下係我買的圖書,上面果五本書只係每本$10,喜歡熊貓的昕昕見到肯定會好開心(^_-)

另外我買咗自已喜歡的馬仔新書,仲買到忌廉貓最新寫真《太肥的後裔》(=^・ェ・^=)

好多新書八折,有些出版社會買三本七折,有部份攤位如page one如果想平書記得留意啦!


以下係我行咗5個鐘書展的免費禮物(^(エ)^)

在mtr樂在其中有個講急口令遊戲,頭20位在15秒內完成的人士可穫得價值接近$300一副的board game ,其後每位有迷你版遊戲(^_-)


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言