2016年7月18日 星期一

Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival @ 又一城

連續兩年有tsum tsum到又一城,今次仲多咗唔少卡通人物,喜歡迪士尼的我收到邀請去Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival 的活動試玩,只可惜星期五當晚要1930收工,所以好晏才到會場,沒機會帶昕昕到會場跟皮皮和余小b一齊玩(>﹏<)



Disney Tsum Tsum Walk N’ Roll Festival2016716日至816日期間舉行,在LG2層有展覽和銷售專區,其實今年Tsum Tsum又有機會來到又一城係因為舊年舉行順利而又好受歡迎,諗起舊年可以平日帶昕昕去影相真係好開心,不過今年我返臨時工到八月初,昕昕剛好8月3日開學,所以要趁昕昕正式全日上課前的日子才有機會平日去又一城,以下係舊年的BLOG~~~





今年有好多卡通,除了要影晒d卡通外,我更忍不住要瘋狂自拍~~~






我覺得比較特別係tsum tsum迴轉壽司~~~









內設有銷售專區,獨家發售逾數百款Disney Tsum Tsum限定商品潮物~~~


其中包括首個Disney Tsum Tsum DIY系列,呢個系列的公仔可以拆開砌去喜歡的雨傘抦或file等用品做裝飾=]


睇到咁多咁靚的袋真係好想買,但我本身屋企太多手袋,如果再買肯定俾老公教訓(>﹏<)


雨傘靚到不得了,我個人最喜歡在上那款雨傘,唔知大家鍾意邊款呢?


我只係買咗價值$38的手挽袋綿花糖,因為佢細細個方便返工日子外出午餐時用(^_^;)



裡面售賣的產品真的很多,相信吸引唔少人到場選購(^_-)





Pop up store 背部的電視係相關卡通播放,吸引唔少小朋友駐足欣賞\(^o^)/



在G層有首次引入全新日本Disney Tsum Tsum「街機」,之前在娘家有四妹教我玩,雖然我本身電話玩開Frozen的遊戲,但玩過一次就愛上的我不敢下載,怕被昕昕投訴,因為昕昕經常叫我唔好玩手提電話(母女角色被對調了( ̄∇ ̄))


想起中學時代曾經喜歡到機舖打街機,因為街機的實在感係好難得,反而用細細部遊戲機玩係唔夠過癮╮(╯▽╰)╭


在L2層設有貼紙相機、自製姓名貼紙機及銅幣製作機,唯一冇緣玩銅幣製作機~~~

"貼紙"相機影相要$40次,可以影兩次,每次10秒,而且冇得揀相,雖然我有1.63米高,但影果陣真係唔夠高,要踮腳才影得比較好睇,所以我影第三輯才算成功(>﹏<)


姓名貼紙都係$40次,有約分半鐘時間,在打名之前要諗清楚,如果猶豫太久或者打好多次打唔到想要的中文字就會出事,右邊就是失敗之作,有幸只要剪走錯的字眼仍可供昕昕使用(^_^;)



在G層有同場設有Disney Tsum Tsum TOMICA with Friends展區及零售專區,展出多款Disney Tsum Tsum TOMICA聯乘系列模型車,其中有多款更是首次登場!Mytv super有銷售宣傳,昕昕嫲嫲屋企裝咗,所以佢成日都在嫲嫲屋企睇Disney Channel (=^・^=)






第二日早上昕昕見到又一城活動的禮物真係好開心,昕昕手上的 tsum tsum DIY公仔$48個, chip&Dale公仔行李牌$80個,memo pack $50份,購物紙袋細的$15個,昕昕依家仍在病病中,所以唔敢帶佢去太多人的地方,相信星期六、日又一城肯定勁多人,因為舊年一有tsum tsum 就好多人入pop up store內購物,只好待8月中前的平日帶昕昕去影相留念=]



另外活動期間連續四個周末更有postcard換領活動,喜歡集郵的我一定要努力換四一套先!


大家呢個暑假可以涼浸浸咁跟迪士尼卡通來個近距離接觸\(^o^)/

以下係活動相關詳情網頁:

http://www.festivalwalk.com.hk/tc/whats-hot/event.php?id=576



以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^




生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言