2014年10月17日 星期五

我的ZALORA戰利品---連身裙

好開心被ZALORA邀請我試用網上購物服務,沒想到原來這個網站較淘寶更加好用,而且非常方便我呢個成日湊女、返兼職而冇乜時間在店舖內慢慢睇衫的我~~~

在9月10日用手提電話於網上完成付款程序後,到9月15日就收到順豐快運職員送上的貨品~~~


ZALORA係來自新加坡的網站,今次買咗兩條連身裙和一個袋,今次我會介紹連身裙=w=


其實我的網上購買的正式經驗不多,之前每次購買淘寶物品都係靠屋企人進行超麻煩的付款程序,而且試過多次買錯size的經驗,近年人民幣又貴,所以我都冇用淘寶買衣服或者鞋~~~

ZALORA係個服務非常好的購物網站,付款程序簡單之餘,更可以貨到付款,而且我今次都試咗更換服裝SIZE的服務,感覺好滿意~~~


貨到時會收到呢份資料,如果有需要退貨或換貨就可以帶呢份野和該貨品拎去任何一間順豐速運交低就OK~~~~


由我屋企步行到順豐速運門市只需10至15分鐘,去到門市會俾張紙仔証明你放咗貨品想退換,當ZALORA收到你想退換的貨品會SEND EMAIL給你,到成功退換後會再SEND EMAIL給你~~~

如果沒有時間, 您也可以聯絡順豐速運免費上門收取退件。


之前進行退換的就是這款裙,詳情可以看以下網頁:


初初選擇細碼,以為上圍鬆d就ok,點知個膊窄咗少少,所以轉咗中碼~~~

上圍 x 腰圍 x 長度
- XS (32.2" x 32" x 32.5")
- S (34.2" x 34" x 33")
- M (36.2" x 36" x 33.5")
- L (38.2" x 38" x 34")

著咗中碼裙拍的照片,由於家中沒有合適的鏡,所以去了屋企電梯大堂拍照~~~

感覺就比較短,我163cm高,著住去返文職工作都不錯,原本打算去婚宴著,但因為要湊昕昕,只好留返食櫃待穿~~~



另外我選擇了這條連身裙,因為我超like不規則的裙邊,而且係free size,著上去感覺長度剛剛好,而且鬆身在夏天感覺涼快,還有是我喜歡的中袖,就算將來如果再懷孕都可以著,洗過幾次都ok,價錢只需$119,真係抵著~~~

p.s.有多個顏色選擇架



ZALORA網上購物服務較淘寶簡單易用之餘,可以選擇貨到付款,購物滿$150或以上可以免費送貨,更有免費退換服務,而且網上標明價錢,不像淘寶那樣涉及任何兌換率,等大家可以清楚計算支出,省卻麻煩。

我誠意向大家推薦ZALORA網上購物平台,也希望將來會有更多其他分享=]

以下是ZALORA的網物網站首頁:


以下是香港ZOLORA的FACEBOOK專頁:


以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言