2014年10月29日 星期三

Gift Hampers HK 嬰兒禮物籃

自上星期一開始病了一星期,現在是時候要補回之前的試用文,好開心收到Gift Hampers HK 的嬰兒禮物籃,其實在10月14日已經收到,多謝Gift Hampers HK的負責人送到我的府上=]

拆開包裝前後的樣子~~~

裡面有一張小小的心意卡~~~


這對長頸鹿原來係香皂,初初我誤以為是牙癢用的牙膠:p

隻兔公仔昕昕幾喜歡,而隻大象公仔搖動時會發出響聲~~~

禮物籃中實用係Mustela沐浴露和濕紙巾,因為昕昕用開這品牌的沐浴露洗白白,而濕紙巾可以方便帶出街時幫昕昕換片片用=w=


而昕昕最喜歡是這套可以填色的餐枱布~~~

這餐枱布係任畫唔嬲,而且填上的顏色係可以洗走,記得玩完之後將餐枱布掉進洗衣機清洗就可以~~~

Gift Hampers HK 嬰兒禮物籃有多款選擇,只需要網上選好就可以將你的心意送到自己或朋友的府上,除了嬰兒禮物籃外,還有不同禮物籃供送禮用,大家有興趣可以到Gift Hampers HK 的網頁瀏覽:


順便宣傳吓Gift Hampers HK Facebook專頁舉辦的萬聖節扮嘢比賽~~~~

今個萬聖節打算點慶祝?各位媽咪又諗好點幫囝囝囡囡打扮未?仲唔快啲同大家分享吓小朋友既造型!只要上載相片到Facebook /Instagram,再叫你屋企人同朋友一齊讚好,就有機會嬴取由Gift Hampers HK送出既萬聖節禮物籃,等你可以同朋友或家人分享。

詳情請到Gift Hampers HK Facebook 專頁查看:https://www.facebook.com/gifthampershk

以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言