2014年10月30日 星期四

MyBB 試用小隊:合昌海產 美國野生鱷魚肉

病咗成個星期係時間補打返之前的試用文,在拎 Hallmark Babies嬰童裝產品的同時間拎咗合昌的野生鱷魚肉,昕昕自一歲開始就成日因為咳而睇醫生,聽說飲鱷魚肉湯有助化痰上咳,現在這種時節煲鱷魚肉湯俾昕昕試飲就最好不過~~~

今次我拎到兩包野生鱷魚肉,另外仲有一份食譜~~~



由於我懶得去根據食譜去執材料,所以去了合昌的門市買了兩份不同的湯包試煲湯來飲~~~


去到門市才知道要買滿$500才可以成為會員,野生鱷魚肉每包要$105,如果要煲潤肺止咳的湯一次淨用材料要大約$200,所以大家不要浪費媽媽用心煲的湯~~~


雖然食譜建議用瘦肉,但我個人喜歡煲湯骨連肉,因為果邊的肉較好食~~~


記得果皮是要分開浸,浸軟後要刮~~~


鱷魚肉要用熱水浸一分鐘~~~


水滾後先放薑和果皮,之後才放其他材料~~~~


煲足三小時就變成咁~~~


其實湯渣係最多營養和精華所在,大家記得要食呀~~~


懶惰的我就隨便整三餸一湯來食,昕昕本身在嫲嫲屋企食咗,之後返到自己屋企只係食少少~~~


其實我地全家都係超鍾意飲湯,昕昕忍不住飲了我的湯,而且飲到"sir sir"聲~~~


第二次煲湯就用學習杯俾昕昕飲,至少唔會漏晒d湯~~~


想皮膚靚靚兼身體好,飲湯真的好有幫助,所以我就算幾懶都好,點都會堅持煲湯來飲,就算唔煲都會去某大品牌湯店買已經煲好的湯回家飲=]

好多謝Mybb.com今次俾機會我試吓煲我從未煲過的鱷魚肉湯,原來自己煲真係好飲過買某大品牌湯店已經煲好的鱷魚肉湯:p

以下連結係我網誌的FACEBOOK專頁,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言