2016年5月17日 星期二

米芝蓮午餐@yoho mall 百樂潮洲酒樓

前幾個星期日(4月24日)完成小女童軍的集會後返回元朗跟家人吃午餐,喜歡去新酒樓試食的奶奶搵定位等回家湊昕昕的我們一起共享新店的美食~~~




當日係酒樓第一日開張,所以有部份位置未完成執漏,不過望去感覺好靚~~~


奶奶負責點食物,叫咗沙茶炒牛河和欖菜海皇玉蘭粒炒飯,沙茶炒牛河牛肉夠軟綿綿,炒飯感覺夠爽,不過我個人的舌比較敏感,沙茶微微的辣我都有d頂唔到,或許我此生真的不能吃任何辣的東西(>_<)


牛栢葉係我最喜歡的食物,不過我最難忘係鬼巴士的凍牛栢葉,大件又軟綿綿,期待遲少少兼職收工時間排隊去買(^_-)

另一款食唔停口係椒鹽白飯魚,我和昕昕勁食,真係好好食,由於事前屋苑有相關宣傳單張,惠顧滿二百元有精美甜品,所以我地有桂花榚食,不過我唔喜歡桂花榚,反而懷念鴻星的紅棗榚(^_^;)


昕昕掛住玩,嫲嫲忍不住要去餵佢食野( ̄∇ ̄)


百樂潮洲酒樓價錢較鴻星貴少少,不過如果想儲亞洲萬里通飛行里數都可以到此光顧=]

我們六個大人加昕昕用了接近五百元享受是次午餐~~~

埋單同時可以享受細細杯的茶,味道比較特別~~~





當日消費滿三百元,所以可以免費著恐龍衫影相,5月8日完結的活動真係好吸引,昕昕之前有去玩彈跳活動,期待YOHO MALL再有其他適合小朋友的活動~~~


依家去YOHO MALL 形點真係好多著數,只要你有IG account,上載於新的飲食商戶(百樂潮洲酒樓、麥當勞、牛陣......)的飲食照片check in並tag ‪#‎yohomenu‬ 就可以等到星巴克$25現金券,在新商戶消費滿$500或者加其他商戶消費滿$800就有美食passport,尋晚跟家人鴻星晚餐用了$680,在新商戶優品360用了$120,咁就換到一本,不用上班的日子就可以帶昕昕在yoho mall品嚐不同美食~~~

至於爆谷券要有指定住戶收到的優惠券並到新商戶購物滿$200就有,真係好易拎到~~~

以前yoho mall II只有板長和好彩酒家,依家翻新咗有好多美食,終於唔駛搭車出vcity搵食~~~


其實昕昕嫲嫲係鴻星熟客,裡面有位職員姨姨更睇住昕昕成長(因為係好彩酒樓前員工),所以昕昕每次去到都有熱情的招待,可能大家在週末或假日見到昕昕在這兒用餐:P


見到WESHARE分享了我以下的舊文,依家YOHO MALL多了不同食肆,而且有些價格較市區便宜,PIZZA EXPRESS的午市套餐在九龍塘又一城要$168,但在YOHO MALL只需$128,感覺幾吸引~~~

以下是我的舊文連結~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言