2014年8月12日 星期二

昕昕打針後記 & 我的淘寶廚房

兼職工作放了兩星期假的我又開始返回工作,加上自己又比較懶,所以有好多blog想打都未打= ="

上星期一昕昕爸爸又放假(在學校工作的他在重要時間放假真的幸運^^"),我們一起帶昕昕到健康院打歲半針和智力測驗,昕昕一見到桌上的積木就自動去疊,跟住姑娘問咗好多問題......

1. 飲食情況(昕昕飲兩至四餐奶,有媽媽就人奶,有嫲嫲就奶粉奶,早午晚三餐,其中兩餐食飯)姑娘話我應該減餵奶次數,鼓勵俾多d水果做小食~~~

1. 識講甚麼?爸爸、媽媽、水、奶奶、wol wol (狗)、汁汁、桔、包包、波波、哥哥、姐姐......(相信我不太擔心,因為昕昕爸爸是言論治療師,就算我唔識教都唔洗驚= =")

2. 是否懂得身體各部分,如眼耳口鼻?(昕昕最叻係頭,因為我成日教佢打爸爸個頭= =",其他如手和腳都ok,眼耳口鼻真的要補教>.<")

3. 玩甚麼玩具?例如煮飯仔,是否懂得錫公仔?(昕昕係識親親公仔,有時玩吓小鋼琴,玩波波,但冇俾過佢玩煮飯仔= =")

智力測驗合格,待四歲才再約日期驗眼~~~

昕昕體重有9.8kg,之前她有段時間是大碼bb,現在變回細碼bb,所以要見醫生,雖然醫生認為昕昕只是體重調節,但為保障昕昕的健康,所以要求四個月後再見醫生。

今次昕昕打水痘和四合一,第一針插入時冇喊,到姑娘擠入時就開始喊,第二針時我和昕昕爸爸二人合力令昕昕唔郁才完成,喊咗唔夠三分鐘就收聲~~~


由於在歲半的智力測驗時姑娘問昕昕識唔識玩煮飯仔,所以昕昕爸爸第二日就上淘寶買個廚房俾昕昕玩~~~

以下網頁就是昕昕爸爸買這個廚房的網址~~~

http://item.taobao.com/item.htm?id=22400967960

信用卡過數用了$227,另外送貨時要收偏遠費$25(我住的私人屋苑近西鐵站都要收?昕昕爸爸聽到後只是覺得奇怪= =")


送上來未打開的樣子~~~


原來盒中有盒~~~


盒會列出有關配件~~~

 

貼紙我只是用了時鐘那張,其他我不喜歡用,特別是有字那張~~~


紙盒上另有說明書教砌個廚房,其中兩執板係用硬卡紙做,所以要特別小心~~~~


真係好多美食~~~


 砌好的廚房暫時高過昕昕少少,但不要小看小bb的搗亂能力~~~


我家的整個客廳就是給昕昕玩樂用~~~



以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言