2014年8月21日 星期四

【謝曬皮】第17期 限量特別版 apple box 分享

好開心在半年內抽中兩次apple box,其實我本身真的比較少打有關美容的blog,因為美容blogger實在太多,但如果見過我真人的朋友都知道我的肌膚看上去都不錯,加上我的性格比較熱情,好多人都誤會我依家係廿幾歲:p

由於我覺得apple box係個不錯而又係免費的產品,所以我忍不住要寫blog分享*^0^*



今次apple box的主題係《40才惑之年》,對於現在三十有一的我來說真的是有少少遙遠,不過我希望9年後的我肌膚可以keep得好好,令人看上去不似生過小朋友的媽媽就好了:p



每次applebox抽中的sample都有不用,首先看看上次第13期抽中的list~~~


以下是今次抽中的list,雖然個list有好多產品,但我地只會得到其中8-9件而已~~~


以下兩樣係我今次得到apple box的產品之中最喜歡用的=]

1. Biore UV Aqua Rich Essence SPF50+ PA+++碧柔水凝長效保濕防曬乳

今次抽中15g裝的sample,感覺超正,平時用的貴牌子的防曬感覺比較"笠痴痴",但呢款防曬用了感覺好爽,特別是夏天那麼炎熱的季節,用了它勝過其他的防曬,而且價錢相當便宜,值得大家去選購^^"


如果正價購物$99有50g,我上星期日晚見到千色店有特價,如果有興趣可以選購~~~


2.Aqualia Thermal Night Spa Sleeping Mask

其實我早就買了一瓶,感覺幾好用,面膜本身粉藍色,睡前做好洗面、爽膚水和精華的步驟就可以塗上,睡醒後用手擦感覺有d啫喱狀,只要洗瞼後做回基本護膚程序就ok,現在晚晚開冷氣睡覺,每星期最好用兩次,咁就最好啦!

這款面膜$270有75ml,如果有興趣可以到大型商場專櫃或者指定萬寧的櫃位有售~~~


如果大家想好似我咁有機會抽中apple box的話,就記得申請成為該網站會員^^"


以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"




我的網誌~~~
She blog   

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com


沒有留言:

張貼留言