2014年6月10日 星期二

7-11 LINE公仔展覽

上星期日我帶昕昕陪我去mybb.com的mynn Land拎試用的產品後就去銅鑼灣跟Blog友Vincy媽媽見面~~~

在港鐵香港站見到有LINE公仔展覽,雖然我不是超級FANS,但喜歡影相的我當然湊熱鬧去影吓~~~









不過比較更吸引應該係在銅鑼灣見到有關的宣傳活動,只有短短幾小時有機會跟人咁高的LINE公仔合照,由於每位公仔需要輪流休息,所以有些人要排幾次隊才可以影齊五個公仔~~~


排隊時用LINE關於7-11就有LINE專用表情公仔送,張卡仔有男、女版~~~


其實我只係穿睡衣出街,所以好少影自己,難得有緣見到電台DJ 瑪姬在活動中準備司儀的工作,我曾經2009年在兼職工作時與她合照,當年GEM和狄易達都是表演嘉賓,不過最難忘係跟周潤發見面,想知道更多就留意我我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"



我的網誌~~~

She blog   

沒有留言:

張貼留言