2014年6月13日 星期五

我們的迪士尼快閃之旅

因為學生考試,當駐校言語治療師的老公呢兩個星期部份日子可以放假,昨天老公又放假,加上下星期五我和老公不能帶昕昕去迪士尼樂園的晶荷軒試菜活動,所以今次帶她去玩吓一陣,以彌補我們拋棄她一晚之過。

我地去到樂園門口發現巡遊已經開始,所以我地唔敢行入去,在有利位置等待巡遊車拍照(^_^;)










之後我地去玩咖啡杯,昕昕玩到冇乜表情-_-#


我地去埋小小世界,因為冇乜人排隊,加上可以聽到來自世界不同版本的世界真細小和看到不同國家服飾的公仔,係我次次帶昕昕入迪士尼必到地方*^O^*



望住一堆由不同國家語言寫再見的牌真係有D唔捨得~~~


沒有來迪士尼幾個月,原來已經開始有新工程~~~


今次我們的貼紙收穫~~~



上個月我和老公生日冇去迪士尼,好在都可以問工作人員補回生日襟章,一人一個^^"


今年全年通行證續會的禮物~~~


呢份係上年老公續會的禮物~~~



以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

沒有留言:

張貼留言