2022年6月21日 星期二

親子好去處@旺角綠洲

上星期六帶咗昕昕去《 旺角綠洲嘉年華 》,透過KKDAY買$100的套票可以玩兩個遊戲和參與一個親子工作坊之餘,仲有雪糕俾昕昕食,真係抵玩(黑鑽會員的我表示最開心可以用原有KPOINT扣減) 

旺角綠洲嘉年華就喺旺角一個離地鐵站 5分鐘唔洗路程就到嘅嘉年華,佔地超過50,000呎嘅草地 #寵物友善 #傷建共融 #消遣之地,儲左電咁耐就係等呢一刻,有養寵物的朋友可以帶埋寵物一家大細一齊嚟放電Chill Chill 啦! 

大家可以每次用10個幣玩攤位遊戲,呢個遊戲在昕昕玩之前已經有人中咗大獎,點知佢最後只係中安慰獎~~~

昕昕無心插柳下玩擲膠圈中咗個巨大的獨角獸公仔,佢開心到話夜晚要攬住瞓~~~

透過工作坊讓小朋友可以發揮無限創意,製作屬於自己的手工藝品,在親子工作坊時我就讓昕昕試吓自己用環保木塊製作機械人模型~~~ 

 

呢個工作坊係用廢置的卡板木循環再用,製作成小木塊俾小朋友製作小小機械人模型~~~

呢個立體紙板工作坊都好吸引我,可惜昕昕興趣不在此>.<

大家可以帶埋毛孩嚟寵物區放電,活動日聯同 @kellyanimalsshelter 舉行《KAS 狗狗領養日&慈善義賣》希望為待領養 狗狗成功尋家,同時讓小朋友可以有機會親親唐唐與寵物互動交流,發放無限正能量~~~



大會邀請多位熱愛音樂的表演嘉賓嚟到旺角綠洲喺榕樹下演出 Chill 住聽 Chill 住睇 Chill 住欣賞~~~

本地手作及寵物市集 超過30 位檔主帶嚟自家手作品牌及來自各地的品牌,包括戶外用品、寵物用品食品、花圃種植、園藝品、香薰、手作品等!






昕昕玩曬之後就拎雪糕球食食食:P


BLOG友暴龍媽媽之前分享的爆菊都有攤位~~~


呢個活動仲有兩日,鍾意玩的朋友就唔好錯過啦!以下係活動詳情 

日期:2022年6月18-19日、25-26日 時段:12:00 - 20:00 

 地點:旺角綠洲(旺角洗衣街128號|水務署舊址|旺角地鐵站B出口直行5分鐘)

活動套票可以在KKDay 或者在現場售票處購買(http://bit.ly/mkokkday


昕昕去完之後順便去附近的新世紀廣場搭鐵返屋企,仲好開心咁影P助兔仔^^"

生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=w=



我的網誌~~~
媽咪幫mamibuy (駐站部將客)

我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言