2022年6月14日 星期二

Pre-wedding @蒙娜麗莎

我和男友在舊年3月於婚禮展買攝影套餐純粹想影相,沒有訂任何婚期,今年3月頭想影時我們二人確診改期,到5月中遇上大雨改期,我們改了兩次期後終於在今年5月尾完成pre-wedding 的拍攝,雖然我們未定婚期,但我都想趁四十歲前可以留個記念。 

拍攝當日我們早上1030到店,一開始花了兩小時化妝set頭,本身雙眼不對稱的我看到眼妝真係好滿意,化妝姐姐提供的花花耳環好靚,而男友就有噴噴令人看不到佢的「地中海」~~~

由於早上不斷落雨,我們就改曬所有景點由原本去山頂花園和石澳改為去迪欣湖和荔枝角公園的嶺南之風。 一去到迪欣湖就在有遮蓋的地方拍攝,而化妝的姐姐好好咁幫我噴蚊怕水~~~

攝影套餐包所有未執相底,而初執相底可以每幅$20取回,下圖係原照片和初執照片對比~~~

睇相當日我們用咗兩個鐘睇相,最後選了60幅相入相簿(其中20幅係要補錢),剩下接近300幅初執的相就每幅$20買返,齊頭一萬元由男友找數^^"

男友在婚照表現出最chok的一面,熟悉的朋友都覺,我因為太陶醉而不斷讚男友的型仔,連兼職office的同事都笑我,由於男友不太願意出鏡,所以就公仔遮面~~~

由於拍攝時天陰和微雨,P咗個天空係好睇好多~~~


我和男友倒喜歡大特寫大於景為主的照片,所以選擇照片時飛相飛得好快~~~


個人喜歡大拖尾,所以加了$800要這款外拍婚紗,男友都加了$1600要兩款外拍用的西裝~~~


我就搵男友幫手影少少花絮,拍攝當日我們租了7人車,每小時$180,我們當日用了六小時共$1080找數,同行有兩位攝影師和化妝姐姐,聽SALES姐姐講正常係一位攝影師加一位助手,可能當天有客改期才變成兩位攝影師:P


以下照片沒有入相冊,因為我和男友看了感覺似孕照>.<


涼亭本身倒有不少人,所以沒有選這照片入相簿~~~


迪欣湖的大草地真的值得拍攝~~~


午餐時間我們返回婚紗店享用自費外賣兼換衫,我就放棄了原本選取的晚妝,改為我在淘寶買的裙掛到荔枝角公園的嶺南之風拍攝,我就配了:Chocoolate出的美少女戰士耳環,感覺都幾襯~~~


拍攝的照片比較少大頭照,不過我偶爾覺得自己唔太識笑,這幅看起來自己似「焗蟹」~~~


這幅本身好想放入相簿,後來發現男友合了眼而放棄>.<


去嶺南之風拍攝婚照著裙掛影真的很好看~~~


今次拍攝我準備了最愛的PC狗公仔,不過公仔上的服裝係拆走麥當勞Hello Kitty果套換上去~~~


兩頂帽係自己用針線縫上去~~~


男友本身在家都間中玩公主抱,我就提出拍攝加入這類照片,如果著住婚紗咁樣影的話,男友應該會累透,皆因我現在有59 KG重= ="


最後在婚紗店的影相位置內拍照都好靚,而另一半表示如果再影相真的不想在戶外,因為真的疲累= ="



蒙娜麗莎總店的景倒不少,我有朋友差不多日子在這裡著婚紗和仔仔影家庭相~~~


黃昏接近日落時間影埋半室內景~~~


呢個有蓋場景我超LIKE,可惜大特寫不多~~~


店內原來有貓,可惜無以緣入鏡~~~


唯一可以涼冷氣的室內景,唔合點解咁影法令我諗起韓式婚照~~~


兩位攝影師同時拍攝~~~


最後在店門口影的戶外照,個星空擺明係P咗~~~


感恩到最後我仲可以笑住影相~~~

 

最後有靚靚的ENDING POSE,算是為今次拍攝寫上完美的句號~~~

或許我們想結婚時就閃婚,始終我倆年齡加起來有八十幾歲,婚紙只是一張證書,相處開心最重要。 今晚睇《尋人記》,見到九十幾歲的胡婆婆和4年前離開的丈夫那種婚姻關係倒是羨慕。 

或許之前我遇上錯的人,但感恩現在我遇上了對的人,一個疼我、遷就我,最重要係想法跟我接近的人,至少在選擇照片時大家一開始飛走了不少影得太細頭的照片 期待將來有機會去影樓拍攝五年後甚至三十年後的我們=]



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=w=


我的網誌~~~
媽咪幫mamibuy (駐站部將客)

我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言