2022年6月4日 星期六

我的生日Staycation @迪士尼樂園酒店

今年生日我就訂咗去迪士尼樂園酒店Staycation,自從舊年有賞你住計劃推出我就迷上了去Staycation,沒想到一年內已經去了接近二十次,其實有部份我是故意選擇就近上班位置,為的是早上可以不用辛苦地搭長途車返工~~~


近日因為未返全職,所以Staycation主要選擇在平日,因為價錢會平少少和可以輕鬆地享受酒店的設備,今次生日選擇了酒店官網的「奇妙浪漫遊」宅度假優惠,星期四入住包兩位成人晶荷軒晚餐要$2544,而我在6月頭都選擇同樣優惠兩位成人享用華特餐廳晚餐要$3112(稍後再分享),如果本身有奇妙處處通會員可以考慮官網訂,晚餐和小朋友食都不錯~~~

以下為官方連結:



我兩次去迪士尼樂園酒店都選擇海景房間,住酒店望海景感覺舒服自然~~~


check in時會收到酒店派的單張,不過我就冇玩盡酒店的設施~~~


生日送生日小禮物,本身PACKAGE送小禮物~~~


酒店提供的茶水比較一般,有3公升樽裝水提供,正常人好難飲得曬,所以好夠用~~~


打開衣櫃會齊兩大兩細的客房拖鞋,小朋友拖鞋有大有細,我就KEEP咗回家用~~~


日用品的包裝係小矮人圖案,不過個人覺得包裝太多有點唔環保~~~


反而沐浴用品的樽平實而又可以重用,感覺不錯~~~


現在房間主要提供揼裝沐浴用品,取代已派完的樽裝沐浴用品~~~


小朋友最喜歡的一個活動空間,每節開放40分鐘,最後一節係2000至2040~~~




朋友的女兒小怡兩歲多,最適合在裡面玩~~~








在PLAYROOM外有迪士尼朋友畫室,最後一節在1815至1830~~~



今次在晶荷軒享受晚餐~~~





PACKAGE包兩位大人晚餐~~~


迪士尼樂園晶荷軒的晚餐當然好食,不過餐具上有少少問題,就是上了一件裂了的碗,我用完後提職員不要重用,以免影響下一位客人~~~


由於兩個大人食唔曬,所以分享給小朋友一起吃~~~



房間的電視頻道倒吸引小朋友~~~


BOOK房時BOOK定有小朋友和BB同行,因為昕昕返學去唔到,小怡本身瞓BB床,點知佢零晨突然起床,我唯有攬住佢瞓到天光~~~


第二天早上我和小怡去青衣食早餐,順便買早餐給男友~~~


早餐後就CHECK OUT去迪士尼樂園玩~~~


現在迪士尼樂園新出了的產品~~~


小怡玩部份遊戲會感覺驚慌,不過整天玩得開心的~~~


我們一入場後就BOOK定午餐後的時間跟公主會面,原來BOOK一定要跟卡主,未入園係BOOK唔到,我就傻傻不知道這個是ANNA,還以為是ELSA= ="


男友就間中抱住扭抱的小怡~~~


晚上男友先行離開,昕昕爸爸就帶昕昕跟我和小怡會合去酒店晚餐~~~


生日月去翠樂庭享受奇妙處處通會員二人送一人優惠,原來銀卡會員只可在星期一至四享用生日優惠,所以用咗昕昕的金卡在星期五晚上享用生日優惠。其實去翠樂庭主要幫昕昕補祝每年生日果餐~~~


依家翠樂庭終於可以享用真正的自助晚餐,仲記得疫情期間曾經試過半自助餐/放題餐,食物款式唔算少,只係我忙住照顧小朋友所以食得唔多。


依家都有卡通人物影相,憑每枱有的卡到指定位置拍攝。雖然呢度價錢唔平,食物質素中規中矩,但為了小朋友開心係值得的~~~


 
生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=w=


我的網誌~~~
媽咪幫mamibuy (駐站部將客)

我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言