2019年2月3日 星期日

把握關鍵72小時-SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate

好開心隔咗半年收到 theZtyle.com 提供的 SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate 試用產品,今次果樽係大枝貨裝,本身用開呢個牌子面部和眼部精華的我發現KEEP住用真係對皮膚係不錯架,以下是我之前的試用文~~~



SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate的質感好舒服,佢為肌膚增強免疫防禦力,瞬間注入充足水分,於關鍵72小時內修護肌膚底層,形成一層看不見的保護膜~~~


近日我見到網上有活動可以登記做肌膚免疫力測試可以拎兩日試用裝(可以拎來旅行用),所以我就登記咗,趁昕昕今日去跳舞班的時間做測試,以下係登記連結:



做咗在職媽媽接近兩年的我真係忙到成日只係一日洗面一次,返到屋企既要忙家務和睇昕昕做功課,在1月中OFFICE的大PROJECT終於完成,我果兩星期最夜要0045收工,加上放假都要帶昕昕四圍去,做咗測試發現我的免疫力開始差咗,肌膚年齡大過我真實年齡一年多@@


好在我都KEEP住用SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate,因為我依家的免疫力係因為自身的忙碌引致,睇返肌膚色素係較同齡的好,呢排我忙到一日只做一次護膚程序的我被幫我做測試的姐姐溫馨提示每日一定要早晚做足護膚程序,否則肌膚的水份會更弱>.<


做完測試之後那位姐姐仲幫我用以下產品做好護膚,用開SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate的我最喜歡佢容易被肌膚吸收,而且用鼻嗅的味道舒服,最重要佢真係會令肌膚KEEP住有不錯的表現,值得大家去試吓!


就快新年,我要努力抽時間KEEP住早晚用Shiseido升級皇牌免疫力精華SHISEIDO ULTIMUNE Power Infusing Concentrate和休息多D,希望新年拜年果陣唔會有疲累的樣子見人啦!


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言