2019年1月29日 星期二

新春佈置第二站-The One X 飛天少女豬事丁

是日下午有事外出,所以約了好友一起行The One,因為果度有我曾經每日放學會追住睇的卡通-飛天少女豬事丁,呢套卡通在1995年播出,當年剛好係豬年,今年係豬年,唔講唔覺咁就24年,當年播出的主題曲係我最喜歡的K歌之一 (-^〇^-) 


呢度的佈置真係好吸引我呢個屬豬而又有無限童真的我去影影影,裡面的假樹粉紅色勁吸精~~~


如果著住浴衣在此拍照效果一定好靚~~~


著浴衣的國分果林真係好靚~~~


呢個入口有豬鼻,仲有果林暗戀的男同學,D主角係一比一高度架~~~


風鈴部屋呢兩個風鈴位最適合親子高度拍照,如果係情侶拍照,相信自己的男伴一定要蹲下來才遷就那個高度~~~


寶妮每次出現見到的三隻豬仔分別手持賀年揮春,藍色豬仔的豬籠入水當然係一眾人士最想發生的事=]


地下的門都貼上寶妮卡通的圖案~~~


仲記得寶妮變身用的法寶嗎?去完一轉就好想用Youtube搵返主題曲《愛心一百次》來聽~~~


在地下的一個賣芝士的攤檔好吸引我,最後我更入手一件返屋企整野食~~~


The ONE x 飛天少女豬事丁     豬事吉祥遊樂園 
日期:16/01/2019 至 24/02/2019
時間:上午10時至晚上10時
地點:UG2中庭及地下露天廣場

而我和好友去了The One四樓的茶墨享受下午茶~~~

茶墨的雪糕係慕茶出品,終於唔需要入九龍灣就可以食到慕茶雪糕,感覺真係好正~~~


今次點咗個2人前和式洋果子煎茶壺套餐,個蜂蜜抹茶蛋糕暖烘烘又軟熟,玫瑰花茶和焙茶雪糕都食到有屬於自己的茶味而且好滑,如果昕昕來一定會跟我爭住食~~~


個煎茶壺好保溫,D茶倒出來Keep住係熱的~~~


影完相再買多杯黑糖珍珠奶鐵觀音,感覺唔太甜,食住再行埋海港城行街街感覺一流~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言