2019年1月21日 星期一

食雞煲好去處@石門豐鍋

上兩個星約了好友去石門,仲記得上個月中和好友去過石門食第二個聖誕晚餐後閒逛呢個商場見到呢間店試業,就決定呢個月再去石門食好西,因為呢區實在太多美食了(*^ω^*)


呢間小店的座位算係舒服,到我們食到尾聲時仲全店滿座~~~



雖然呢間小店叫的食物配料價錢略高,但花雕藥膳雞煲價錢幾抵,加上我和好友都怕辣,所以決定食花雕藥膳雞煲(半隻)~~~



我點了大話七,係柑桔包住話梅配七喜,好友就點了龍鳳檸樂,感覺大中杯,唔怕唔夠飲~~~


花雕藥膳雞煲,上枱時花雕酒和雞排得幾好睇~~~

仲記得在2010年在一間一人一鍋的火煱店晚會食花雕醉雞煲搞到有點醉的感覺,好在今次食落唔會醉~~~


藥膳湯底有濃郁的當歸味,令我諗起十幾年前去小肥羊食火鍋,雖然呢個湯底味飲落不及我吃過的小肥羊咁重藥膳味,但感覺總算不錯~~~

個湯底有圓肉(龍眼肉)可以夾來食~~~


順德撈魚皮,魚皮既爽又彈牙,而且仲有淡淡的麻油味~~~


餃餃陣(鮮蝦雲吞、魚皮餃、韭菜餃、麻辣雲吞),雖然我和好友唔食辣,但個麻辣雲吞真的值得一試~~~


頂級安格斯牛(小)~~~


手工四寶丸(蝦丸、墨魚丸、黑墨丸、鯪魚丸),個人覺得味道不錯~~~



以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 


 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言