2018年8月6日 星期一

閒談好去處@芝加哥串燒酒場

是日跟好友行大埔,因為好友就快到大埔工作,為咗想知道要搭車用幾耐時間,我們今次就約到大埔晚餐,好友見有餐小店食串燒,所以就決定到此一嚐晚餐,順便嘆佢好耐冇飲過的啤酒~~~



雖然小店內部空間不多,但感覺佢地的設備齊全,愛酒之人可以在此飲酒暢談,順便食不同小吃~~~


炭燒西冷牛趴($48/1碟),食落感覺軟熟~~~



海鹽柚子樂($26),麒麟手工啤酒($68)~~~



炭燒豬頸肉($19/1串),落了我最喜歡的串燒調味粉,口感係有彈性,一舊舊看落好整齊,燒得平均,好過切片拎去燒~~~



碳燒雞趴($28/1碟),味道不錯,肉感都軟熟~~~



香蔥燒半扇貝($39/2隻),幾好食,最重要係唔咸~~~



燒雞翅包飯($18/1隻),怕去骨的朋友至愛~~~



燒半架($33/1份),肉感軟熟,能夠感受到淡淡的半羶味~~~



香蒜燒鮮鮑魚($68/3隻,$118/半打),口感軟熟,呢個價錢食到鮑魚仔都算抵~~~



多春魚($25/4條),外脆內軟,感覺不錯~~~


招牌茄子燒($30/1碟),不喜歡吃茄子的我食過都穿覺得好食,切薄d好食過厚食:p



香草芝士焗雜菌($33/1份),呢個看上去不錯,但不夠招牌茄子燒吸引~~~


呢間小店空間有限,如果想室內地一定要早到,如果知己良朋入去品酒閒談,都是個好的選擇~~~

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言