2018年8月7日 星期二

閨蜜生日飯@大圍616牛肉火鍋專門店

七月係閨蜜生日月,本身想在月初跟佢食生日飯,怎料老爸突然入院,閨蜜主動改期,沒想到原定跟閨蜜晚餐的晚上變成老爸入手術室的時間,感恩本身超忙的閨蜜終於跟我夾到時間去食生日飯啦\(^o^)/

今次帶閨蜜去我至愛的616打邊爐,好在我早就電話book位,否則想walk in入去都幾難⊙_⊙


呢間分店的收銀位變身為鐵莊,感覺好得意,而且有電子拎飛等位服務,感覺不錯~~~


去過不同的616分店晚餐,感覺每間分店都有其特別之處,見到舊沙田的裝潢,大家係咪好想借機會影相呃LIKE呢?



呢度令我諗起荃灣店個肉檔裝潢,我估去晒所有616分店應該會睇到好多新奇的事物~~~


呢間分店因為面積細小,四人枱都算OK,但二人枱感覺空間不多~~~


自己拎醬油是習慣吧=]


每次去滾我都慣性叫牛骨粟米湯,于過食物就跟之前有好多不同~~~


黑柏葉,平時愛吃牛柏葉的我嘗試食黑柏葉,滾完食物加麻醬,感覺味道特別~~~


今次食的牛胸肉較上次去食的肥膏多@@


內裙肉口感不錯~~~


個人始終鍾情於牛舌,勝在有彈性~~~


羽衣甘藍,第一次食呢種菜,感覺好特別,浸耐D都唔怕淋,值得一試~~~


紫菜卷感覺幾好食,下次可以再吃過:P


今次跟閨蜜的生日晚餐係有D食唔晒,我跟鄰枱分享少少羽衣甘藍,烏冬最後因太飽而用自備食物盒打包返屋企俾昕昕爸爸煮早餐用,原來閨蜜比較細食,下次再約食野一定要記住~~~


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
 

 如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言