2017年11月21日 星期二

我的瘦身之旅 @ FRANCILLE BEAUTY

之前中秋假期我去咗FRANCILLE BEAUTY體驗Thermo Laser冷激光雙極射頻搣脂療程,身邊好多同事都羨慕我看起來感覺幾瘦,但我的大脾那種胖的情況真的令我有點接受唔到,所以我嘗試不同的方法去搣走大脾的脂肪~~~

我今次去的係位於尖東的FRANCILLE BEAUTY,由元朗搭西鐵去真係好方便,趁昕昕午睡時間去享受減肥療程,真係不錯的體驗~~~


填完表就入房更衣,由於我當日著咗背心和短褲打底,所以只是除了本身的面裙就得美容師入房~~~


Thermo Laser冷激光雙極射頻搣脂儀,呢部儀器利用先進的冷凍激光技術,深入直達皮下的脂肪組織,極速分解囤積脂肪,不過呢種機唔係即時見到效果,所以做完療程要多飲暖水幫助排走脂肪~~~

做療程時個儀器係有碌碌在大腿上滾動,而我身體就比較食唔到力,要美容師調低儀器的力度,美容師話大腿內側係比較敏感,我的反應係正常的。

今次的瘦身之旅感覺好快完成,對於經常在office坐的我來講大腿真的好難減到,但至少沒有反彈(變肥),始終keep fit係愛美女性的天性,不論用運動或儀器減肥方法係要KEEP住做,如果做吓停吓,真係好難達到最好的成效~~~


以下是FRANCILLE BEAUTY的網頁:


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言