2017年11月9日 星期四

中電-《大廚教室同學會》烹飪班(附手抄筆記)

之前在中電的電話App報咗《大廚教室同學會》烹飪班,初初見到日子ok就報名,完全冇留意到個時間,好在當日中午時間因工事要留在office當值,所以我幸運地調了自己的午餐時間去上堂,中電在元朗設有「智能體驗館」,由我office行過去不用5分鐘,真係好方便(^_-)


體驗館內有8個電磁爐,所以今次烹飪班只收8位同學,原來體驗館內展示的電磁爐和焗爐係可以開來用,相信普通電器店都未必做到~~~


今次煎香辣雞排配炒薯粒和沙律,由於雞排需要醃,所以師傅首先教我們醃雞排,用胡椒粉醃雞排約20至30分鐘,可以買雪藏雞排,煮慣餸的朋友都清楚雞肉好難入味,除非係醃過夜,但師傅講明最好唔醃過夜!!!


趁醃緊雞排的時間師傅示範如何製作吞拿魚通心粉沙律~~~

材料包括:紅洋蔥(因為味道甜d),罐頭吞拿魚(鹽水),沙律醬,通心粉(煲7分鐘後熄火待熟),青燈籠椒


將所有材料(唔包通粉和吞拿魚)切碎後攪拌就完成,材料主要用鮮色蔬菜,目的係吸引小朋友去食(因為小朋友喜歡顏色多的食物)


睇完整沙律就開始煎雞排,師傅話雞排想邊面靚就煎那面先,但礙於我極少用電磁爐煮食,所以很快就知道出事了( ̄∇ ̄)

原來電磁爐熱力傳得好快,所以要較細火力才好煎食物~~~


正常都影返幅相留念吓:P


其實煎得唔熟唔緊要,因為有焗爐幫手,師傅建議用200度火焗25分鐘,大家記得每次焗食物前一定要將焗爐加熱!


在得雞排焗熟前我們炒薯仔和煮茨汁,由於今次時間有限,所以師傅早已經浸軟咗薯仔俾我地炒用~~~

薯仔最好浸到半生熟再煎,煎到變色後落蒜頭和白洋蔥,落少少鹽和糖~~~


獻汁材料:洋蔥,辣椒少許,辣椒粉,西椒粉,茴香粉


洋蔥煮好至透明後放蒜頭,辣椒粉,西椒粉和茴香粉,之後落蕃茄蓉和少許鹽,記得煮好後試味(^_-)

**如果怕辣淨落茴香粉就OK


薯仔煎好後加麵包糠


完成後跟師傅合照便趕回office,沒有跟其他學員享受美味的通心粉,我份美食就放入自備的環保餐盒跟摯友分享=]


依家中電的電話APP可以登記後使用電子賬單,既環保又方便,而且大家仲可以儲積分換智賞買禮品,我之前用自己儲的積分換咗兩個Staub橙色陶瓷杯,只要你屋企慳電越多,儲的積分會更多,大家記得下載啦!

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 


生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=


我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)
我的飲食分享:

 
如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言