2016年4月22日 星期五

第一次DIY MAX COLORS 的唇膏 @海港城 FACESSS

想以簡單唇妝Pop Up出不一樣的個性?由即日起至4月24日, Clinique 於海運大廈 Facesss Hotspot 舉行撞色唇妝派對,大家可以親臨 D.I.Y.撞出自己專屬的雙色 Lip Pop,星期一收工路過見到忍不住要去玩吓*^O^*


首先有職員教我如何熔化唇膏~~~



之後就我自己去熔化d唇膏~~~


唇膏顏色選擇有幾個,我就選擇比較淺而天然的顏色,因為我好少化妝,淡淡的唇色可以看到我的自然美~~~


之後我就搽個靚嘴再影張相去Instagram,可以免費獲贈特效水嫩補濕CC霜7ml及迷你魔法羽翹睫毛液,現場仲有獨家購物優惠及新會員迎新優惠

今晚(4月22日)仲有100毛主播即場送你神秘驚喜!快d黎一齊玩啦~

不過我今晚收工去迪士尼樂園的專享會員活動,冇機會見到黃慘盈(>_<)


沒有留言:

張貼留言