2016年4月13日 星期三

忙碌的開始~~~

復活節假期後我又返紀計處做廿五日的季度性統計工作,每隔個半月返全職,感覺算不錯,每次返去用心工作就可以穩袋15至16k,最後十天工作可以四處走做訪問,雖然好似有點辛苦,但至少可以keep fit(^_-)


由於簽咗保密聲明,所以不太方便介紹我的工作的事,只能說我的工作分打電話和上門訪問時段,如果電話未能收集數據便要上門,所以一開始同事門好努力打電話,每日整天對住電腦屏幕打電話倒是疲累,所以返到屋企連電腦都唔想用( ̄∇ ̄)

上星期六晚去咗奶奶家姐的壽宴,沒想到星期日早上老爺突然入咗醫院,尋由由博愛轉去屯門,聽說是因為甲型流感,不准落床和進食,有機會留院一個月,平日照顧昕昕的責任由嫲嫲轉去俾婆婆~~~

所以昕昕由星期一開始交由娘家照顧,當晚我推了嬰兒車和一些用品到娘家給我媽,星期二晚帶了些補給品,連續兩晚在娘家食晚餐,為的是見吓昕昕,星期五可以託老爸接送昕昕上playgroup,好在英文班今期開始自己上,否則我老爸肯定大罵我(一個不懂英文而又做開操重工作的年長男士係比較麻煩( ̄∇ ̄))

我自己去東京之旅後因為太辛苦,弄到用身痛,右邊膝上落樓梯會關節痛,左邊胸也感到痛,咳或打噴嚏時心口會痛,但我連睇醫生的時間都冇(因為我星期一至五返全職,星期六、日返兼職)

依家全城都儲七仔的LC印花,我都有儲,每日早餐都幫襯七仔,希望每日一印花,至少會儲到特別版的儲存盒,餐具儲唔儲到就隨緣啦!

之前一直想生第二胎,但近來我的身體差了,所以好想放棄,我發現自己失去再懷孕的勇氣......


沒有留言:

張貼留言