2014年5月27日 星期二

《百家寶BB展2014》@ 10-5-2014

5月可以講係每年最忙的月份,因為我和老公都在這個月生日,今年5月我比較「黑仔」係我和昕昕被病弄到好辛苦,依家昕昕氣管炎,而我就因為胸膜炎搞到右胸那邊感到痛,加上呢個月係我兼職最忙的月份,所以真係好少時間用電腦打BLOG>.<

今年百家寶BB展有好多方法拎免費門票,加上我本身用西鐵全月通,來回只係補$16,所以我早上十點幾就去到會場行啦!其實去果日剛好係昕昕爸爸生日,但因為昕昕爸爸星期六都要返工,加上當日天氣不穩,最後只係去元朗開心廣場食Pizza Hut慶祝^^"

入到去先知道唔洗買書仔,好似去媽媽咪咪嘉年華咁拎張場刊就可以填表換禮物~~~


今次BB展我冇乜影場地相,因為我一個人買咗野,加上又換咗唔少野,主要在某些攤位影相而已~~~~

這兩個蛋糕是吸引我去拍照的其中一個地方^^"


今次BB展的換片區,不及媽媽咪咪嘉年華果個咁好~~~


今次冇入授乳區,只是拍照而已~~~


雖然今次BB展拎的禮物不多,但淨係影相活動都已經好吸引,我極力推薦職安夢工場,因為可以幫小朋友試不同職員造型拍照^0^


職安夢工場拍照後會有硬照和到某studio拍照的券,本來想幫昕昕扮公主,點知公主裙冇佢size,只係影佢坐車車~~~

另外Nikon攤位有免費攝影,一個電郵登記一次,下午時間更有攝影講座~~~


如果大家有時間可否幫手LIKE昕昕的相片?有個攤位的LIKE相比賽最多LIKE的照片可以獲得24罐奶粉,其實我本身用唔晒咁多奶粉,只是覺得如果得到就可以拎去搞媽媽會活動抽獎,另外又可以送給低收入的家庭,那會更有意義,現在跟第一名相差一百五十個LIKE,相信獲獎的機會真的很低>.<


今次BB展買咗好多野,首先係arau洗衣液,買滿$100送sample,淨可立試用價$69買一支消毒清潔劑,到支持紅絲帶攤位用$30買了一件tee^^"

我剛剛才知道新元朗中心健怡坊新開張,淨可立試用價$69買一支消毒清潔劑,而2L的消毒清潔劑價錢大約二百四十多元,價錢原來差不多= ="


Hello Kitty鞋仔買兩對有六折,可惜自己冇興趣買三對,因為三對可以半價~~~

鴻福堂薑醋券$39一張,買10張送$50現金券~~~


以下是今次BB展的禮物~~~


昕昕自BB展後每天吃一粒牛初乳,相信味道應該好好食=W=


今次有好幸福七星茶一包裝,由於昕昕不太喜歡山楂那份酸的味道,所以留給爸爸沖來下火用~~~


今次百家寶BB展雖然收穫好似不算豐富,但最開心係昕昕可以著不用職業的衣服拍照:P

以下連結係我網誌的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

沒有留言:

張貼留言