2014年5月3日 星期六

新加坡自由行親子快閃之旅2014--環球影城篇

好開心收到SHEBLOG的電郵通知上次的HELLO KITTY TWON BLOG已被選中成為今期的編輯精選文章,我的BLOG能夠被賞識,感覺真的萬分開心^^"



在新加坡旅遊雖然只是短短的48小時,我們去的地方雖然不多,但都覺得好足夠,可能是因為我和昕昕爸爸不是第一次去新加坡旅遊:P

我們在4月17日下午去環球影城,其實我地兩年前蜜月旅行去過大阪的環球影城,今次去感覺會比較細,而兩邊的特色野有部份不同,以下是大阪環球影城的BLOG(其實影咗好多相,但果陣都係懶,仲未完全介紹晒其他部份,有時間都應該要補返D BLOG= =")

我的蜜月旅行—2012大阪自由行—Day 4 Part 1


我的蜜月旅行—2012大阪自由行—Day 4 巡遊篇


我的蜜月旅行—2012大阪自由行—Day 4 Hello Kitty篇


環球影城的門口總會有這個影相位,就算冇買票入去,大家可以影張相,仲可以到影城外的店鋪買手信,如果想節儉D,可以買SG$2三張的名信片~~~

今次我們的門票在牛車水旁唐城坊(Chinatown Point)裡3樓的天宇旅行社購票,搭MRT就E出口,原價SG$74,但天宇旅行社只需SG$60,每張門票除了有購物優惠,而且更有價值SG$10的飲食現金券,令我們可以享受影城內的食物^0^"


一入到去就參觀個育嬰室,之前我的BLOG已經介紹咗=]

新加坡環球影城育嬰室


跟住我地準備入去啦!


但未入去就被一對拍PRE-WEDDING的情侶吸引咗我的目光~~~



到果對情侶影完就輪到我地排隊影*^O^*


在其中一間店外拍照,呢個卡通其實我唔識,但之前科大舞蹈學會周年表演都有同學以呢個卡通為主題表演⊙_⊙


今期環球影城有復活蛋(^_^;)


難得影到冇乜人的復活蛋島*^O^*


在不同地方有卡通造型的復活蛋~~~


大阪和新加坡環球影城必定會見到的芝麻街^^




我地一家三口唯一玩過的電動遊戲——Accelerator™,我手抱昕昕排隊,為了入去我講咗個大話,就係話昕昕有兩歲= ="
我地三個人玩,我就轉到想暈,昕昕爸爸好過我少少,昕昕仲厲害,係冇乜反應,原來我地低估了昕昕玩遊戲的反應~~~


感覺呢度裡面活動唔適合BB,所以只是遠觀就足夠:P


我感覺新加坡環球影城和香港迪士尼樂園的大細差不多,但因為買了平的門票,加上門票本身的優惠,就感覺香港迪士尼樂園價格不算優惠(以旅客的角度來看)


雖然有興趣玩,但因為要排隊而放棄了~~~


行到史迪加的城堡,大阪唔會見到,昕昕影相時真係好開心,以為佢入去睇4D電影會好開心,點之在簡介時已經開始扭計,入到去初初仲喊住,好在我將佢用外套包住,安撫到佢令我和昕昕爸爸可以順利睇晒,感覺真係正過香港迪士尼樂園果個:P


SHOP裡面有小朋友現的迷你摩天輪~~~


行到迷失世界,昕昕影相又展露可愛的笑容,果度的FOOD COURT有燒味飯,比較適合中國人,但大概六點就會關門,昕昕爸爸想食都冇得食~~~


在史迪加城堡附近的FOOD COURT主要食炸野~~~



我將現金券換了兒童餐,因為我想要個食物盒= ="




雖然有D想去睇,但我地時間不多,所以只係影相就算~~~



我地不斷去影相~~~

 

 

昕昕爸爸最終找到變影金剛的餐廳才有飯食,SG$13.8的餐有雪糕雪條食,而比較幸運係餐飲服務的姨姨見昕昕睡覺中,加上仍地就快收工,而我地晚上要搭飛機,所以私人整咗少少薯蓉俾昕昕,沒想到昕昕好快就醒咗,我俾昕昕食埋仲有剩,最後昕昕爸爸在機場時餸藥食~~~


環球影城餐廳有BB用椅~~~


我地本身三點半玩到大概六點幾,食埋野七點幾離開,感覺真係唔夠時間,如果真係去玩,最好早少少去,預算用五小時逗留都OK~~~

七點幾搭單軌鐵路有好多人排隊,為了儘快去VIVOCITY的超級市場買手信,我地坐倒頭車:P

總括來講,我覺得新加坡環球影城都算不錯,價錢都算合理,如果一家大細去玩都可以考慮吓=W=

以下連結係我們的FACEBOOK FANS PAGE,裡面會有一些昕昕的VIDEO和生活照片分享^^"


我的網誌~~~
She blog   

沒有留言:

張貼留言