2017年3月30日 星期四

第一次到Le Creuset Mega sale @ 30-3-2017

之前見到網上有關Le Cereuset mega sale的文章,知道有邀請函就可以在3月29至31日入場,所以問咗朋友forward個電郵俾我,今日可以有機會早過公眾人士場次購物(^_-)


今朝0830送咗昕昕返學後就搭西鐵到柯士甸站,0915去到會場外的排隊位置,拎到297號排隊籌,拎咗排隊籌可以中途行開去買早餐,不過記得要跟在場的保安員登記,否則後果自負~~~


接近10點已經好多人,由於會場在酒店2樓,所以保安會數住每10個人行入去搭升降機到會場外繼續排隊~~~


上到去就知道跟第一場無緣,又要企好耐,如果唔想企幾個鐘,個人建議帶輕巧的摺櫈,否則真係有排企-_-#


會場有宣傳,like LC facebook page 可以了解更多資訊~~~


原來要拎會場的12%回贈係一定即日在會場完成,否則當冇效~~~


掃描咗邀請函的bar code後就可以俾按金$20借袋用,只要電郵內的條碼清,大家係可以唔需要列印出來~~~

而我因為太累就用呢個袋當地墊坐住排隊╮(╯▽╰)╭


裡面可以買的產品貨式眾多,如果本身冇目標去買野,不斷搵都幾吃力!




排隊期間見到位可愛的日籍小朋友,不過我個人認為最好唔好帶小朋友入場,因為場地面積有限,人數眾多,怕大家揹野睇唔到而整親人(>﹏<)


大約1120可以入到會場,話明係有限時購物,會場有大投幕講明尚餘的時間,每次入場人數倒不少,有時覺得寸步難行,睇完裡面的情況係覺得有dd瘋狂( ̄∇ ̄)


在離開呢個會場前要check好晒所有要買的產品,唔可以返轉頭換貨架!去完收銀俾錢後就退返個購物袋,最後拎埋回贈的現金券就可以離開~~~

我大約在1200離開,趕及到附近的Novotel食自助午餐Y(^_^)Y

回贈的現金券可以在4月7日至4月30日期間到LC的門市購物使用,遲d又可以買多件LC產品自用(^_-)


我今次主要買三樣野,用咗二千三百二十元,代朋友買野用咗一千二百元,一蚊係紙袋收費~~~

我和朋友各買一個24cm小炒鍋,價值$1100,買大型的鍋時會留意到個盒標明價錢,見到$1900的有蓋炒鍋係心動,只可惜顏色不是我的心水~~~

買返兩個細的粉紅色花花盅,每個$160~~~


另外幫好友買咗個刮,$100~~~

一直以來唔知LC有出鋼煲的我,忍不住入手買咗個20cm闊的($900),我喜歡用鋼煲煲湯,之前老媽俾我那個太闊,呢個方便我煲材料唔多的雞腳湯和冬季湯(^_^;)


其實裡面產品的品種好多,去之前最好先睇攻略,諗好要買乜才入去買可以節省思考的時間~~~



以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



我的護膚品分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言