2017年3月31日 星期五

任食生「蠔」環球美食自助午餐 @ 品坊

尋日行完在逸東酒店的Le Cereuset mega sale之後就去到附近的Novotel食自助午餐,其實早在兩星期前得知下月將重返全職工作的日子,為了慶祝,上星期已經book定呢個價錢較抵的自助餐,陪我慶祝的好稱之前試過不錯,令我不用擔心中伏(^_-)



自助午餐十二點食到兩點左右,好友已經早我一步拎位,仲努力咁喪食生蠔,佢來回幾轉食咗近廿隻生蠔,之前跟他在帝京酒店食自助午餐,覺得在品坊食的較為多和好食,他去食呢類自助餐簡直係可以夠晒翻本(^_^;)


相反我就覺得熟食的選擇不算多,但總算可以~~~


我和好友一致認為豬頸肉最好食,軟熟得來唔會韌,值得食多d~~~


米線檔本身辣湯底,好在師傅會聽要求另外俾唔辣湯底的米線,行開一陣就有得拎來食~~~


個人認為水果比較一般,想起舊年暑假在泰國Novotel食自助早餐有紅毛丹和香蕉等水果,如果品坊有菠蘿和橙等水果倒是吸引~~~


沒想到甜點係令我感到驚喜,我就食咗兩件蛋糕和榴槤慕絲,甜品整得唔錯,榴槤慕絲勁有榴槤味,可惜我未病好,否則我會喪食( ̄∇ ̄)


好友最難忘呢度的哈根大師雪糕,原來佢曾經在此跟朋友們用杯裝雪糕弄了個雪糕山拍照⊙_⊙


呢度本身有中、西湯,我個人比較喜歡飲中湯,西湯感覺太似糊仔,反而唔夠吸引~~~~


最後埋單只是$360.8,平均每人$180就食到自助餐真係抵,個人喜歡自助餐係想試不同的食物,期待到生日月再找機會食自助餐來氹自己開心(^_-)

以下係品坊的資料:

佐敦彌敦道348號香港九龍諾富特酒店1樓 
電話: 3965 8788 , 3965 8782

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^ 





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=





我的網誌~~~


She blog (New)     She blog (Old)

我的飲食分享:



如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:


沒有留言:

張貼留言