2015年12月2日 星期三

deTour 2015 @ PMQ原創坊

多謝WeShare 親子的邀請,上星期六帶了昕昕去PMQ的樂遊deTour 2015活動,今年deTour 活動加入親子元素,deTour 2015於 11 月 27 日至 12 月 6 日在元創坊 (PMQ) 舉行,如果大家有興趣在今個周末去玩可以睇睇WeShare的全攻略:p

元創坊年度盛會 deTour尋藝全攻略


在活動開始前來個大合照先,之後我們一班親子blogger就跟住deTour的工作人員參與不同的活動^^“


首先我們在「城·響」玩,傳聲遊戲大家玩得多,但有n咁多個的大家有冇玩過呢?昕昕好開心咁跟人say hello,諗起昕昕依家成日跟年紀差不多的小朋友打招呼,真係好熱情(^_^;)


我們之後排隊玩「筋斗Run」,之前在希慎廣場見過冇機會玩,沒想到今次可以和昕昕一齊玩=]


我們玩的時候機器會產生電力令棉花糖機發動~~~


第一次見到澧媽,大家拎住自己的製成品合照~~~


昕昕睇住其他人玩時勁開心,昕昕是日最開心係跟皮皮哥哥玩,皮皮更餵昕昕食棉花糖,令昕昕食得好sweet~~~


我們本身好想玩Photobooth,但由於小朋友太強勁,令有關電子產品未能製作我們的有趣照片,如果大家能夠成功製作有趣照片而又在網上平台分享,照片得到最多like就可以得到驚喜禮物~~~


我們上到三樓聽了lego達人介紹有關展覽,lego背後的意義係「寓教於樂—如何從玩樂中激發孩子創意」,所以今次除咗有展覽,小朋友更可以自己嘗試即場玩lego\(^o^)/


見到隻鴨仔就諗返起舊年在新元朗中心的lego展,唔知大家有冇去過呢?其實昕昕好鍾意lego,但係我成日都唔係好放心俾佢在屋企玩,始終佢依家仲係好細個,不過我相信過多一年會好好多,因為佢出年9月就可以讀K1啦!

尋‧樂作品展@新元朗中心




之後我們去到Soveregin Art Foundation藝術實驗室,我和昕昕玩填色活動,昕昕跟其他小朋友更被吹出來的泡泡吸引住^0^


最後我們欣賞雲圖景象,大家將物件放在投影機上就可以令到d雲出現唔同的色彩~~~


今次的活動我地一眾親子blogger玩得好高興之餘,小朋友更玩到唔捨得走。昕昕跟皮皮第二次見面就成為好朋友,上次佢地見面時昕昕得3個月大,依家昕昕就快三歲,跟皮皮一齊手拖手去搭鐵路~~~

好期待將來再有機會參加同類型的親子tour,因為昕昕暫時是同輩親戚中她是最細,而且只是新年才會見面,昕昕最開心應該是去印尼太公屋企的四天,因為她最細的表姨(即是我表妹)今年才五歲,那幾天她們經常一起玩,有時真希望可以為昕昕添個弟 / 妹,不過我相信第一件事係等佢返咗學先,因為昕昕爸爸成日工務繁忙,如果我日日全天候湊兩個小朋友,我怕我自己會頂唔順>.<


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言