2015年12月30日 星期三

D.PARK 愉景新城 x Nippon Animation 40週年經典卡通聖誕樂園及故事工作坊

多謝愉景新城的公關姐姐邀請,讓我可以帶昕昕出席在12月5日的菜姨姨親子故事工作坊,在出席工作坊前,我和昕昕好開心咁進行著不同卡通人物衣服拍照和進行活動體驗*^O^*


當天比較忙,早上帶了昕昕到佐敦幫女童軍總會賣旗,搭地鐵到荃灣站,行天橋見到不同卡通的介紹~~~




到咗愉景新城就吃午餐,之後就不斷影相*^O^*



長腿叔叔係80後女生喜歡的卡通之一,認真的說我也渴望有個長腿的男生做我的另一半:p



裡面有個展覽,展示一些卡通郵票~~~





卡通聖誕樂園有小商店,大家可以買一些紀念品~~~


唔知以下的卡通大家睇過幾多?


義犬報恩係我曾經睇到流淚的卡通片,其實我好眼淺,呢一年睇過好幾套電影會忍不住流淚~~~


我和昕昕穿上卡通人物的服裝拍照=]

大家可以玩架,如果大家上載照片到社交網站更有英文圖書送^^"




呢個小郵差體驗館幾好玩架~~~


昕昕好專心咁畫畫~~~


沒想到完成遊戲後巧遇楊小寶,要兩個小朋友合作拍照真的極為困難>.<


最後昕昕參與故事工作坊,由於昕昕仍然好細個,冇咁專心去聽= ="

不過昕昕卻喜歡愉景新城逢星期六、日和公眾假期的故事時間,只要有D.PARK 愉景新城的會員卡就可以免費入場,想起每次故事時間後昕昕拎氣球和貼咗貼紙在身上的開心樣我就開心,因為她專心聽故事的時間係我用來睇/買衫的時間=w=


愉景新城的卡通聖誕樂園展覽去到1月1日,大家記得趁最後呢幾日去影相啦!


以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言