2015年11月27日 星期五

我的健康選擇:vegie 180青汁果昔

之前成日忙返兼職冇乜時間煮飯,就算成日帶昕昕出街好少機會食菜(好在我返工的日子嫲嫲會煮菜俾佢食),我本身超愛食肉,有時感到唔夠纖維性營養,好開心在九月尾時收到vegie 180青汁果昔^^:

還記得自己考高考前溫書的日子都買過類似的產品來溝豆漿飲,那時我經常出自修室溫習,屋企搭車距離要15分鐘,所以經常外出晚餐,曾經食肆的員工見到我沖杯綠色的豆漿來飲有種詑異的表情= ="

現在香港人越來越重視健康,就算經常因工作而忙到沒時間食菜,都會尋求方法去令自己可以健康地生活,這類高纖維的沖劑式健康產品就能夠幫到自己健康地排走便便外,更可以令自己身型變fit D=]




其實沖調方法十分簡單,只要用一個專用匙的份量溝一杯鮮奶就可以,vegie 180青汁果昔比較甜,如果好似我咁喜歡用豆漿溝的朋友就要試不同的豆漿,初初試過維記低糖豆漿,但我覺得溝咗都好甜,好在之後於惠康買到約$12樽的無糖豆漿沖來飲,感覺好飲好多^^"



vegie 180青汁果昔一包200g,可以分十次飲,有密實封條包裝,所以唔洗擔心會變質,如果OL可以放在office,每日午餐後或下午荼時間飲杯倒不錯,像我這樣成日湊女的家庭主婦來說就會選擇早上或晚餐時間飲,因為我經常午餐時間會外出:p

圖左是沖好的樣子,圖右就是我買的無糖豆漿包裝^^"


vegie提供埋豐富嘅膳食纖維,暢快排毒之餘仲可以平肚腩添!雖然我的身型算是比較標準,但維持原本的身型好重要,就算已經結婚和生BB,但不可以讓人感覺是個走了樣的師奶!最重要係可以令自己身體健康d,之前我咀巴下面出了些痘痘,飲了vegie 180青汁果昔沖的豆漿就冇晒d痘痘,個人健康d,就有精神去照顧家庭和返兼職^0^

依家vegie 180青汁果昔在屈臣氏有售,$199,平均每沖一次$20,價格尚算合理,如果有獨立包裝拎去旅行飲會更理想:p

以下是vegie 180青汁果昔官方網頁:

http://www.vegie.jp/zh/


以下是vegie 180青汁果昔在香港的Facebook專頁:


https://www.facebook.com/vegiehk

***以上產品由vegie香港代理提供試用***

以下是我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^





生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)


我的護膚品分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言