2015年11月26日 星期四

澳門親子自由行 2015:澳門大熊貓館

自昕昕學懂表達自己後我發現她好喜歡睇動物,平時在屋苑附近見到狗仔會主動打招呼,5月初我生日那天帶她到海洋公園就超喜歡熊貓,所以今次澳門之旅其中一個活動係帶昕昕睇熊貓*^O^*


澳門大熊貓館在石排灣郊野公園內,我們在議事亭附近的沙利文餐廳午餐後搭的士前往,車費一百元,如果大家要去之前要留意開放時間,避免白行一趟~~~



未入去睇熊貓已經被外面的熊貓佈置吸引了\(^o^)/



入場門票要行到紀念品售賣處,成人收費$10,昕昕不用收費,但都會出張$0的入場門票,有關入場門票有一小時的時限(e.g. 1500 to 1600),大家買門票時要記得留意呀!



星座熊貓,感覺幾得意,但因為屋企太多公仔,所以唔敢買( ̄∇ ̄)




入到去發現只有一隻熊貓行來行去,所以我們跟其他遊客一樣努力用手機來捕捉牠-_-#



裡面的佈置好得意,感覺較海洋公園的熊貓館吸引~~~



經過我的努力,唯一成功捕捉的側面鏡頭(=^・^=)


昕昕見到熊貓雖然好開心,但由於佢未有午睡,開始見到佢的疲態,所以好快影埋相,之後去搭巴士到酒店check in~~~


離開前我都要影返張相留念:p




澳門的熊貓館在交通方面尚算方便,如果係親子遊,個人推介到此一遊,小朋友去到肯定好鍾意^^“

以下係我們的FACEBOOK專頁連結,裡面會有一些昕昕的生活照片和不同資訊分享^^



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=

我的網誌~~~
She blog (New)     She blog (Old)

我的護膚品分享:

如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

沒有留言:

張貼留言