2020年11月2日 星期一

海洋公園生日優惠之旅

上兩個星期六我和昕昕加埋屋企人一行七人去咗海洋公園玩,由於六個人有生日優惠,只係俾咗港人優惠$320(包園內$100餐飲或小食或買紀念品用的現金券)就可以齊齊入場玩。



掃瞄咗電郵收到的已預約的QR CODE後,我們就排隊領取生日門票~~~


如果你在以下日子生日而今年內又未用過生日優惠,就可以在今年12月31日前免費入園哦!
如果驚唔記得帶小朋友生日証明,最好影定出世紙、手冊或者護照有相果版,我出門口時發現忘記帶,託昕昕爸爸幫手影返Whatapp俾我~~~

  • 1月26日至6月12日
  • 7月14日至9月17日

個人可以官網預約於假日入園小貼士:在入園前14日的下午5時正到官網預約,每個電郵地址只限4人登記。記得CLICK以下官方網址:



自從昕昕K3時學校活動入去之後原來接近兩年冇入過去,昕昕本身熱切期待玩青蛙跳樓機,點知已經拆咗,佢就有dd失望啦!好在佢一開始有細姨陪佢玩極地時速,作為怕玩充滿離心力活動的媽媽表示相當幸運=W=


我們只是閒逛海獅館~~~


鯊魚館外觀沒變,由於遊人不多,可以有時間影靚相打卡~~~


由於限聚令關係,我之前去不用花時間搵位的熊貓薈要拎飛等位接近半小時,只要拎生日優惠券滿$200就有八折,睇返兩年前我自己在openrice的食評發現原來食物價錢較當時低dd架(未折前)


我們下山午餐前真的不多人搭車~~~


威威天地依家感覺變了不少,少咗個青蛙跳樓機,但多了個看小動物的場館~~~





威威天地有活動,儲齊印仔可以換貼紙~~~





昕昕臨走前玩拍拍希望可以出一條水柱~~~


我們應昕昕細姨要求影幅合照:P


離開時見到旁邊的酒店,感覺真係方便過迪士尼樂園酒店,因為離開酒店一出門就可以行到主題公園~~~



生活易推出咗BB成長日記,方便媽媽記錄BB成長片段,我幫昕昕建立咗一個,大家有時間可以參觀=W=



我的網誌~~~
媽咪幫mamibuy (駐站部將客)
我的飲食分享:


如有任何Blogger活動邀請或試用,可以聯絡我的電郵:

mandylau55@gmail.com

沒有留言:

張貼留言